dostawa, instalacja i uruchomienie rozruch technologiczny z regulacją parametrów urządzeń oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT oraz infrastruktury sieciowej i serwerowej, zwanej dalej wyposażeniem, które jest przeznaczone dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.

Publication date 2016-11-10
End date 2016-11-18 10:30:00
Instytucja Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 341048 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 483100004
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie rozruch technologiczny z regulacją parametrów urządzeń oraz przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania wyposażenia IT oraz infrastruktury sieciowej i serwerowej, zwanej dalej wyposażeniem, które jest przeznaczone dla Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
2. Zamówienie obejmuje 5 zadań częściowych zwane również pakietami:
a) zadanie nr 1 – Zestawy komputerowe z oprogramowaniem z przeznaczeniem dla Apteki Szpitalnej,
b) zadanie nr 2 – Sprzęt sieciowy z przeznaczeniem dla Apteki Szpitalnej,
c) zadanie nr 3 – Sprzęt do serwerowni dla Apteki Szpitalnej,
d) zadanie nr 4 – Zestawy komputerowe z oprogramowaniem z przeznaczeniem dla Zakładu Patomorfologii,
e) zadanie nr 5 - Sprzęt sieciowy trakt porodowy.
3. Wymagane ilości komputerów, monitorów, oprogramowania oraz sprzętu sieciowego określono w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, dokumentacji technicznej określa załącznik nr 4 do SIWZ pn. Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych składający się z kart. Przedmiot zamówienia opisano na kartach o numerach:
a) zadanie nr 1 – karty nr: 1.1 ÷ 1.2 (2 karty),
b) zadanie nr 2 – karty nr: 2.1 ÷ 2.3 (3 karty),
c) zadanie nr 3 – karty nr: 3.1 ÷ 3.2 (2 karty),
d) zadanie nr 4 – karty nr: 4.1 ÷ 4.6 (6 kart),
e) zadanie nr 5 - karty nr: 5.1 (1 karta).
5. Potwierdzeniem zrealizowania dostawy i podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu zdawczo-odbiorczego dla każdego zadania oddzielnie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, bez zastrzeżeń.
6. Miejscem realizacji zamówienia są Szpitale Wojewódzkie w Gdynia Sp. z o.o., Dział Informatyki, ul. Powstania Styczniowego 1, budynek nr 6 pokój nr 35 i pokój nr 36.
7. Oferowane elementy wyposażenia muszą być: fabrycznie nowe, nie używane wcześniej do prezentacji, z bieżącej produkcji, nie starsze niż z 2015 roku, kompletne po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien:
a) Dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy Zamawianego wyposażenia;
b) Przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w załączniku nr 6 do SIWZ wzorze umowy;
c) Dostarczyć wraz z fakturą załącznik zawierający szczegółowy wykaz elementów składowych przedmiotu zamówienia wraz z ich cenami netto i brutto.
9. W przypadku przedmiotu zamówienia lub jego elementu określonego przy pomocy nazw handlowych Zamawiający dopuszcza do składania ofert na asortyment równoważny pod każdym względem, tj. składu zakresu, spektrum, czasu działania, postaci, funkcji itp. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.



Opis

Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem z przeznaczeniem dla Apteki Szpitalnej Dostawa sprzętu sieciowego z przeznaczeniem dla Apteki Szpitalnej Dostawa sprzętu do serwerowni dla Apteki Szpitalnej Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem z przeznaczeniem dla Zakładu Patomorfologii Dostawa sprzętu sieciowego na trakt porodowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
Ulica ul. Powstania Styczniowego
Nr domu 1
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81519
Panstwo Polska
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 72 60 124
Fax 58 72 60 338
Email zp@szpital-morski.pl
Adres strony url www.szpitalegdynia.eu
Regon 19014161200000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalegdynia.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalegdynia.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
Numer referencyjny D25A/252/13-54rj/16
Rodz zam D
Okres2c 3
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym jedna dostawa o wartości nie mniejszej niż: a) dla zadania nr 1 - 20 000,00 zł brutto; b) dla zadania nr 2 - 30 000,00 zł brutto; c) dla zadania nr 3 - 15 000,00 zł brutto; d) dla zadania nr 4 - 15 000,00 zł brutto; e) dla zadania nr 5 - 10 000,00 zł brutto. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna zamówienia związane z realizacją dostaw polegających na dostawie i montażu lub uruchomieniu dla zadań nr 1 – 5.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wykaz dostaw zakresie wskazanym w rozdz. VII pkt 2.3) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – załącznik nr 7 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu według wzoru w załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ do oferty należy dołączyć: a) katalogi, ulotki, materiały informacyjne producenta potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania opisane w SIWZ, b) deklaracje zgodności CE zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych, c) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ Zestawienie wyposażenia i parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Opis” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na zasadach określonych we Wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 18/11/2016
Godz skl 10:30
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)