Dostawa i wdrożenie systemu kopii zapasowych wraz z licencjami oraz wsparciem technicznym

Publication date 2016-11-24
End date 2016-12-02 12:30:00
Instytucja Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 351269 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 487100008, 488200002
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętowo-programowego systemu kopii zapasowych wraz z subskrypcjami i wsparciem technicznym świadczonym przez producenta oferowanego rozwiązania lub jego autoryzowanego przedstawiciela, przeprowadzenie szkoleń oraz udzielenie gwarancji jakości dla oferowanego rozwiązania dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (Przedmiot zamówienia należy traktować, jako usługę kompleksową w związku z tym należy do niej zastosować jednolitą stawkę podatku VAT - właściwą dla świadczenia głównego).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Ulica Plac Europejski
Nr domu 2
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00844
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 262 06 28
Fax 22 262 05 01
Email zampub@cupt.gov.pl
Adres strony url www.cup.gov.pl
Regon 14100714500000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE i Budżetu Państwa, Pomocy Tehcnicznej Program Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Polska Wschodnia
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia wwwcupt.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cuptgov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa w zaklejonej i oznakowanej kopercie
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Recepcja CUPT, kondygnacja VIII, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa
Numer referencyjny 14/2016/ZAM
Okres2c 61
Szacunkowa wart zam calosc 409594.05
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z wdrożeniem systemu kopii zapasowych, o wartości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto każda, 2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji Przedmiotu zamówienia, posiadającą certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania, potwierdzający kwalifikacje w zakresie administrowania tym rozwiązaniem.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Tak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2)dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej. 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ; 2)Wypełnione i podpisane zestawienie dodatkowych funkcjonalności, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane wyłącznie, jeżeli oferowane rozwiązanie posiada dodatkowe funkcjonalności, a Wykonawca chce je złożyć w celu uwzględnienia ich w ocenie ofert, dokonanej zgodnie z zapisami Rozdziału XV ust. 3 SIWZ. 3)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dokument potwierdzający, że oferowane sprzęt jest zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą jakościową ISO 9001:2008 lub równoważne, 2. dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą środowiskową ISO 14001:2004 lub równoważne, 3. deklaracja spełnienia przez oferowany sprzęt wymagań dyrektyw Unii Europejskiej: 2006/95/WE (bezpieczeństwo elektryczne), 2004/108/WE (kompatybilność elektromagnetyczna), 4. wydrukowane wyniki testu SPECint_rate_base2006 dla oferowanego modelu serwera, jeśli taki serwer został zaoferowany
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1. zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 2.w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa, 3.w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu Przedmiotu Umowy wskazanego w Formularzu ofertowym (którego kserokopia stanowi Załącznik nr 4 do Umowy), który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu Przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o równoważnych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 4.zmiany dotyczące zakresu licencji w zakresie pojawienie się nowych pól eksploatacji istotnych z punktu widzenia wykonania niniejszej Umowy, 5. zmiany formy zgłoszenia gwarancyjnego za zgodą Zamawiającego na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 60
Data skl 02/12/2016
Godz skl 12:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)