| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
|
| Ulica |
Plac Europejski
|
| Nr domu |
2
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
00844
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
22 262 06 28
|
| Fax |
22 262 05 01
|
| Email |
zampub@cupt.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.cup.gov.pl
|
| Regon |
14100714500000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków UE i Budżetu Państwa, Pomocy Tehcnicznej Program Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz Polska Wschodnia
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
inny:
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
wwwcupt.gov.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cuptgov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa w zaklejonej i oznakowanej kopercie
|
| Czy podzielone na czesci |
Nie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Recepcja CUPT, kondygnacja VIII, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa
|
| Numer referencyjny |
14/2016/ZAM
|
| Okres2c |
61
|
| Szacunkowa wart zam calosc |
409594.05
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) dostawy wraz z wdrożeniem systemu kopii zapasowych, o wartości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto każda, 2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie skierowana do realizacji Przedmiotu zamówienia, posiadającą certyfikat wystawiony przez producenta oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania, potwierdzający kwalifikacje w zakresie administrowania tym rozwiązaniem.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Tak
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 2)dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: Referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o którym mowa powyżej. 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2do SIWZ; 2)Wypełnione i podpisane zestawienie dodatkowych funkcjonalności, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ - wymagane wyłącznie, jeżeli oferowane rozwiązanie posiada dodatkowe funkcjonalności, a Wykonawca chce je złożyć w celu uwzględnienia ich w ocenie ofert, dokonanej zgodnie z zapisami Rozdziału XV ust. 3 SIWZ. 3)Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 4 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. dokument potwierdzający, że oferowane sprzęt jest zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą jakościową ISO 9001:2008 lub równoważne, 2. dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą środowiskową ISO 14001:2004 lub równoważne, 3. deklaracja spełnienia przez oferowany sprzęt wymagań dyrektyw Unii Europejskiej: 2006/95/WE (bezpieczeństwo elektryczne), 2004/108/WE (kompatybilność elektromagnetyczna), 4. wydrukowane wyniki testu SPECint_rate_base2006 dla oferowanego modelu serwera, jeśli taki serwer został zaoferowany
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1. zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie brutto, a wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Zmiana wynagrodzenia nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za usługi świadczone po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 2.w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - zmianę w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa, 3.w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu Przedmiotu Umowy wskazanego w Formularzu ofertowym (którego kserokopia stanowi Załącznik nr 4 do Umowy), który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu Przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o równoważnych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego Opisu Przedmiotu Umowy. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 4.zmiany dotyczące zakresu licencji w zakresie pojawienie się nowych pól eksploatacji istotnych z punktu widzenia wykonania niniejszej Umowy, 5. zmiany formy zgłoszenia gwarancyjnego za zgodą Zamawiającego na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
|
| Kryt 0 |
Cena brutto
|
| Kryt 0p |
60
|
| Data skl |
02/12/2016
|
| Godz skl |
12:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|