Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Publication date 2016-11-29
End date 2016-12-07 09:30:00
Instytucja Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 353540 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391620005
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

3.1 Nazwa zmówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych (sprzętu) do pracowni ortopedycznej oraz do pracowni pielęgnacji i pierwszej pomocy w ramach realizowanego projektu pn. „Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn.: - Szczegółowy opisz przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka
Ulica ul. Piastowska
Nr domu 26
Miejscowosc Prudnik
Kod poczt 48-200
Panstwo Polska
Wojewodztwo opolskie
Tel 77 4362784
Fax 77 4362784
Email medprud@epf.pl
Adres strony url www.zskorczak-prudnik.pl
Regon 00031281100000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Wsparcie kształcenia zawodowego w kluczowych dla regionu branżach”, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zskorczak-prudnik.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zskorczak-prudnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego Zespół Szkół Medycznych im. Janusza Korczaka,
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Piastowska 26, 48-200 Prudnik w sekretariacie
Numer referencyjny ZS/VI/320/1264/16
Rodz zam D
Okres2c 30
Szacunkowa wart zam calosc 67732.54
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Podmioty zagraniczne jak w punkcie 6.3 SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zgodnie z § 10 wzoru umowy tj.: "1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, b) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, c) zmianę stawki podatku od towarów i usług."
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 07/12/2016
Godz skl 9:30
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)