Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 ( SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. „ Wyposażenie wrocławskich szkół w pracownie przedmiotowe” planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF

Publication date 2016-12-05
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 359193 / 2016
Document type ZP-403
Cpv code 391600001, 302133008
Depends on

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem
zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia: meble oraz sprzęt komputerowy dla ZSP nr 10 (
SP nr 27 ) oraz ZSP nr 11 ( SP nr 53 ) w podziale na 2 zadania w ramach projektu. Wyposażenie wrocławskich
szkół w pracownie przedmiotowe planowanego do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020
(działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację
przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF. CPV 391600001,
302133008.
1.1. W przypadku
otrzymania dofinansowania projektu usługa
będzie współfinansowana Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020)
2. Termin realizacji
zamówienia: 23.12.2016r. w tym dostawa mebli do 09.12.2016r. 3.Dostarczone do szkół wyposażenie musi być
nowe, kompletne, wolne od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp.
Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim. 4. Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko wyposażenie w miejsce dostawy oraz we wskazanym przez
Zamawiającego miejscu dokonać jego montażu. 5. Dostawa obejmuje transport wyposażenia do Szkół oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń, sprawdzenie oraz montaż. Koszty ubezpieczenia przedmiotu
zamówienia na czas transportu obciążają Wykonawcę. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny względem
Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia. Przez wadę fizyczną rozumie się w
szczególności jakąkolwiek niezgodność przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia i ofertą
Wykonawcy. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne przedmiotu
zamówienia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich, wynikające z naruszenia praw, własności
intelektualnej i przemysłowej w tym praw autorskich, patentów. Jeżeli z powodu wady prawnej przedmiotu
zamówienia Zamawiający będzie zmuszony wydać przedmiot umowy osobie trzeciej, Wykonawca jest zobowiązany
do zwrotu otrzymanej kwoty. 8. Dostarczone wyposażenie powinno posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa
poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie
bezpieczne i w pełni odpowiadają wymogom stawianym produktom dla dzieci oraz dopuszczone są do użytku
przez dzieci w placówkach szkolnych. 9. Wskazanie nazw zwyczajowych w zamieszczonych elementach opisu
wyposażenia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. dopuszcza się możliwość
przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich
samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Wykonawca,
który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy,
spełniają wymagania określone w zamówieniu . 10. O planowanej dostawie przedmiotu umowy Wykonawca jest
zobowiązany powiadomić drogą elektroniczną ( email
) Zamawiającego min. 2 dni robocze przed planowaną
dostawą. UWAGA: Zamawiający pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:0017:
00 i tylko w tym czasie
możliwa będzie dostawa przedmiotu umowy. 11. Odbiór dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczoodbiorczego.
Protokół zostanie podpisany po dostawie i uruchomieniu sprzętu oraz wykonaniu wszystkich
wymaganych przez Zamawiającego testów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Czy finansowane z unii Tak
Nazwa projektu programu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 20142020 (działanie 7.1.2 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska
Nr domu 8
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50304
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Adres strony internetowej url bip.cui.wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub poz 338068
Zostalo zamieszczone ogloszenie o zmianie pozycja 341982
Dotyczy 1
Rodzaj zam jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 338068
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/24/2016
Czy podzielone na czesci Tak
Kod trybu PN

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)