a/,,Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych w ramach projektu ,,Kompetencje kluczowe na start!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego Priorytet: X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Edukacja ogólna i przedszkolna, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych), b/ Dostawa sprzętu na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gostyninie".
| Publication date | 2016-12-16 |
| End date | 0000-00-00 00:00:00 |
| Instytucja | Powiat Gostyniński |
| Miejscowość | Gostynin |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 368587 / 2016 |
| Document type | ZP-403 |
| Cpv code | 302000001, 301900007, 302321407, 488220006 |
| Depends on | |
Przedmiot zamówienia
| Szczegółowy opis zamówienia ( załaczniki do siwz: opz Część I, Część II,Część III, Część IV ) Część I – Sprzęt komputerowy, audiowizualny, oprogramowanie oraz licencje na oprogramowanie. Część II – Sprzęt, pomoce dydaktyczne i naukowe do pracowni szkolnych. Część III – Atramentowy system do drukowania, kopiowania i skanowania dokumentacji wielkoformatowej kolorowej oraz czarnobiałej. Część IV - Serwer plików NAS z dyskami twardymi. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 2016 |
| Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
| Czy finansowane z unii | Tak |
| Nazwa projektu programu | RPO WM 2014-2020 |
| Nazwa | Powiat Gostyniński |
| Ulica | ul. Dmowskiego |
| Nr domu | 13 |
| Miejscowosc | Gostynin |
| Kod poczt | 09-500 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 024 2357981 |
| Fax | 024 2357985 |
| Internet | bip.gostynin.powiat |
| Adres strony internetowej url | bip.gostynin.powiat.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Czy biul pub | Tak |
| Biul pub poz | 340073 |
| Czy zmiana ogl | Nie |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | administracja samorządowa |
| Nrbiuletynu | 1 |
| Nrpozycji | 340073 |
| Numer referencyjny | 272.16.2016 |
| Rodz zam | D |
| Czy podzielone na czesci | Tak |
| Kod trybu | PN |