SVA/BZ/4620-01/17 - Dostawa posiłków profilaktycznych w puszkach dla pracowników SINEVIA Sp. z o.o.

Publication date 2017-01-19
End date 2017-01-27 09:00:00
Instytucja SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 11229 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 158942003
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy posiłków profilaktycznych w puszkach dla pracowników SINEVIA Sp. z o.o.

a) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 1000Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie puszka 500-1000ml. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W pięciu smakach w tych samych ilościach Dostawa do 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
ul. Paderewskiego 6 w ilości - 9000 szt.
b) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 1000Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie puszka 500-1000ml. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W pięciu smakach w tych samych ilościach. Dostawa do 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80d
w ilości - 35700 szt.
c) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 1000Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie puszka 500-1000ml. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W pięciu smakach w tych samych ilościach. Dostawa do 63-700 Krotoszyn, ul. 56 Pułku Piechoty Wielkopolskiej 12 w ilości - 3500 szt.
d) Posiłek profilaktyczny - wartość kaloryczna minimum 1000Kcal skład: 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek. Opakowanie puszka 500-1000ml. Danie gotowe do odgrzania bez konieczności dodatkowego przygotowywania. W pięciu smakach w tych samych ilościach. Dostawa do 62-200 Gniezno ul. Jana II Sobieskiego 20 w ilości - 660 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa SINEVIA Sp. z o.o.
Ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Nr domu 6
Miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Kod poczt 05-100
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 101 21 00 do 03
Fax 22 101 21 04
Email zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony url www.sinevia.pl
Regon 14298987700000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.sinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6
Numer referencyjny SVA/BZ/4620-01/17
Rodz zam D
Okres2c 15/03/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst do 50% wielkości podstawowego zamówienia
Czas O
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wpisany jest do Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca wykaże się posiadaniem: A. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 PLN B. środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN na pokrycie pierwszego zamówienia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże się posiadaniem: doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawa posiłków profilaktycznych o wartości brutto min. 10 000,00 PLN
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zasady reprezentowania wraz z osobami uprawionymi do reprezentacji wykonawcy w postępowaniach o zamówienie publiczne w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert. Wszystkie wypełnione i podpisane załączniki ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oprócz projektu umowy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom, b) deklaracje właściwości użytkowych, karty katalogowe lub zdjęcia, wykaz składu posiłków, wartość kaloryczna.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: a) wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; b) zmiana przepisów prawa, w szczególności zmiana stawki podatku VAT- wynagrodzenie może ulec zmianie. c) strony dopuszczają możliwość zmiany zapisów umownych w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej umowy; d) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia – wynagrodzeniei termin realizacji mogą ulec zmianie.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 27/01/2017
Godz skl 9:00
IV 4 4 jezyki Polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)