Dostawa żywności do ZSP w Zalesiu Górnym.

Publication date 2017-02-07
End date 2017-02-22 10:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 20901 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 151000009
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 i opisie przedmiotu zamówienia.
Przewidywana liczba osób objętych obiadem - 460
Termin realizacji dla wszystkich części do 31.12.2017
ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA CZTERY CZĘŚCI - ZADANIA :
Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych.
Zadanie 2. Dostawa ryb świeżych i mrożonych.
Zadanie 3. Dostawa mięsa i drobiu.
Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych.


Opis

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 i opisie przedmiotu zamówienia.
Przewidywana liczba osób objętych obiadem - 460
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb świeżych i mrożonych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 i opisie przedmiotu zamówienia.
Przewidywana liczba osób objętych obiadem - 460
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i drobiu w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 i opisie przedmiotu zamówienia.
Przewidywana liczba osób objętych obiadem - 460
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 i opisie przedmiotu zamówienia.
Przewidywana liczba osób objętych obiadem - 460

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Ulica ul. Kościuszki
Nr domu 5
Miejscowosc Piaseczno
Kod poczt 05500
Panstwo Polska
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 70 17 654, 70 17 655
Fax 022 70 17 692
Email rzp@piaseczno.eu
Regon 1589128900000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny 4. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: nazwa i adres Wykonawcy, nazwa i adres Zamawiającego, nazwa postępowania, nie otwierać do dnia ...
Czy podzielone na czesci Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno, pok 75
Rodz zam D
Okres2c 31/12/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi co najmniej jedną dostawę wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzoną referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych 100.000,00 zł Zadanie 2. Dostawa ryb świeżych i mrożonych 50.000,00 zł Zadanie 3. Dostawa mięsa i drobiu 50.000,00 zł Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych 30.000,00 zł Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen  Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ;  odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5;  Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 5 do SIWZ;  Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5;  jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda przedstawienia co najmniej jedną dostawę wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzoną referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: Zadanie 1. Dostawa artykułów spożywczych 100.000,00 zł Zadanie 2. Dostawa ryb świeżych i mrożonych 50.000,00 zł Zadanie 3. Dostawa mięsa i drobiu 50.000,00 zł Zadanie 4. Dostawa wyrobów garmażeryjnych 30.000,00 zł Powyższy wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) .
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów. 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.300,00 PLN (słownie: dwa tysiące trzysta złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 1000 zł ( jeden tysiąc złotych). II część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) III część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 300 zł (trzysta złotych).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 100
Czy aukcja Nie
Data skl 22/02/2017
Godz skl 10:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Le czy nast Nie
Le czy nasta Nie
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)