Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim i Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim

Publication date 2017-02-24
End date 2017-03-07 12:00:00
Instytucja Powiat Lwówecki
Miejscowość Lwówek Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 32095 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 391600001
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w tym mebli, sprzętu, pomocy dydaktycznych.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:

1) 1 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w ZSOiZ w Gryfowie Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.

2) 2 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż mebli do następujących pracowni: w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej; w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

3) 3 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż sprzętu do następujących pracowni: w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.
4) 4 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do następujących pracowni:
w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
5) 5 CZĘŚĆ: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemicznej w ZSOiZ w Lwówku Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki od nr 2 do nr 6 niniejszej SIWZ. Określone w załączniku wymagania (parametry techniczno-użytkowe) dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach, które winny zostać opisane w odpowiednim Załączniku do SIWZ (2,3,4,5 lub 6). Do oferty (wzór wg. zał. nr 1) należy dołączyć wypełniony odpowiedni załącznik (2,3,4,5 lub 6) opisujący oferowane przedmioty zamówienia odpowiedniej części.
3. Podane parametry techniczno–użytkowe podane w Załącznikach Nr 2 do 6 do niniejszej SIWZ są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
4. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
 instrukcję obsługi w języku polskim, gwarancję, licencje, i inne dokumenty i elementy wyposażenia wynikające z właściwości danego przedmiotu zamówienia (np. komplety kluczy do mebli)
5. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (także wniesiony do odpowiedniej pracowni) przez Wykonawcę do szkoły w której znajduje się pracownia i zainstalowany lub zamontowany zgodnie z jego charakterem i właściwością.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania mebli, sprzętu i urządzeń, pomocy dydaktycznych o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy p.z.p. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej.
7. Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę na każdą część zamówienia oddzielnie.


Opis

Dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w ZSOiZ w Gryfowie Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ.Dostawa i montaż mebli do następujących pracowni: w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej; w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.Dostawa i montaż sprzętu do następujących pracowni: w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ.Dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do następujących pracowni:
w ZSOiZ w Gryfowie Śl. pracowni matematycznej i informatycznej; w ZSET w Rakowicach Wielkich pracowni matematycznej, informatycznej i biologicznej zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.Dostawa i montaż wyposażenia pracowni chemicznej w ZSOiZ w Lwówku Śl. zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Powiat Lwówecki
Ulica Szpitalna
Nr domu 4
Miejscowosc Lwówek Śląski
Kod poczt 59-600
Panstwo Polska
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48757823650
Fax +48757823654
Email or@powiatlwowecki.pl
Adres strony url http://www.bip.powiatlwowecki.pl
Regon 230821606
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 7.2. – Inwestycje w edukacje ponadgimnazjalną w tym zawodową, nabór 2016.
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.powiatlwowecki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski
Numer referencyjny OR.272.19.2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow 30 dni od podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ppkt 2 stosuje się.
Wadium 1. Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 500 zł - na 1 cześć zamówienia, 500 zł- na 2 cześć zamówienia, 500 zł - na 3 cześć zamówienia, 500 zł- na 4 cześć zamówienia, 500 zł- na 5 cześć zamówienia, przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: PKO Bank Polski SA 72 1020 5226 0000 6102 0546 2355 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: OR.272.19.2017 Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim i Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim część…………………...(wpisać nr części). Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiedni oryginał dokumentu winien być złożony u Zamawiającego, w pok. nr 222 Sekretariat II piętro ul. Szpitalna 4 w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale XI SIWZ.
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia, w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy na skutek: a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, b) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, stany nadzwyczajne, zamknięcie granic, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin jej realizacji, c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne, We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności, 2) zmian osobowych: a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ, b) zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego, 3) podwykonawców: a) w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy, 4) pozostałych zmian: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia), b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy. e) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca. 3. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a) zmiana danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Data skl 07/03/2017
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Zamówienie realizowane jest w ramach konkursu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 7.2. – Inwestycje w edukacje ponadgimnazjalną w tym zawodową, nabór 2016. Umowa o dofinansowanie projektu „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatu lwóweckiego i bolesławieckiego” nr RPDS.07.02.01-02-0011/16-00.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)