Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Powiat Lwówecki
|
Ulica |
Szpitalna
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Lwówek Śląski
|
Kod Pocztowy |
59-600
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
+48757823650
|
Fax |
+48757823654
|
Email |
or@powiatlwowecki.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.powiatlwowecki.pl
|
Regon |
230821606
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 7.2. – Inwestycje w edukacje ponadgimnazjalną w tym zawodową, nabór 2016.
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.powiatlwowecki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe Lwówku Śląskim, ul. Szpitalna 4, 59-600 Lwówek Śląski
|
Numer referencyjny |
OR.272.19.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
30 dni od podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy p.z.p.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ppkt 2 stosuje się.
|
Wadium |
1. Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości:
500 zł - na 1 cześć zamówienia,
500 zł- na 2 cześć zamówienia,
500 zł - na 3 cześć zamówienia,
500 zł- na 4 cześć zamówienia,
500 zł- na 5 cześć zamówienia,
przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.
U. Nr z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz
z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego
w banku: PKO Bank Polski SA 72 1020 5226 0000 6102 0546 2355 z adnotacją: "Wadium - nr sprawy: OR.272.19.2017 Wyposażenie pracowni szkolnych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Technicznych w Rakowicach Wielkich, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Gryfowie Śląskim i Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim część…………………...(wpisać nr części).
Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiedni oryginał dokumentu winien być złożony u Zamawiającego, w pok. nr 222 Sekretariat II piętro
ul. Szpitalna 4 w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty.
Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale XI SIWZ.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia, w zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy na skutek:
a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
b) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, wojny, stany nadzwyczajne, zamknięcie granic, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin jej realizacji,
c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne,
We wszystkich ww. przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności,
2) zmian osobowych:
a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Wykonawcy,
pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ,
b) zmiana osób upoważnionych do kontaktów, odpowiedzialny za realizację umowy w imieniu Wykonawcy/ Zamawiającego,
3) podwykonawców:
a) w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy,
b) rezygnacji podwykonawcy,
4) pozostałych zmian:
a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje zmniejszenie wartości zamówienia),
b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
c) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone,
d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
e) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
2. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
3. Wszystkie powyższe zmiany stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego).
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
07/03/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 6 |
Zamówienie realizowane jest w ramach konkursu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 działanie 7.2. – Inwestycje w edukacje ponadgimnazjalną w tym zawodową, nabór 2016. Umowa o dofinansowanie projektu „Nauka szansą na sukces – poprawa warunków nauczania w szkołach ogólnokształcących powiatu lwóweckiego i bolesławieckiego” nr RPDS.07.02.01-02-0011/16-00.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|