Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
ul. gen Sylwestra Kaliskiego
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
00-908
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48261837865
|
Fax |
+48261839723
|
Email |
szp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
121229000
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wat.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wat.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA
|
Numer referencyjny |
30/ZZM/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca posiada i będzie posiadać przez okres obowiązywania umowy oraz dołączy na wezwanie Zamawiającego dokumenty wymienione poniżej:
a) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie /Decyzję /Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia
25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
b) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością;
c) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu artykułów spożywczych chłodzonych;
d) Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, posiadającej rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe, zdrowotne wyrządzone przez produkty dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego (zatrucia, choroby układu trawiennego) oraz spowodowane przez niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia na kwotę nie mniejsza niż 100 000,00 zł.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie dostawy obejmujące swym zakresem dostawę wyrobów garmażeryjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (referencje). Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego /odbiorcę dostawy.
przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku udziału
w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wyznaczony na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ.
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
c) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP, w przypadku innego języka niż polski, przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego na język polski lub Zaświadczenie /Decyzję /Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia;
d) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością;
e) Decyzję / Zaświadczenie / Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o zatwierdzeniu minimum dwóch środków transportu do przewozu artykułów spożywczych chłodzonych;
f) Zaświadczenie / Potwierdzenie Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno – spożywczymi wydane na podstawie: ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych;
g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ
d) „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załączniki nr 3 do SIWZ;
e) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu.
|
Wadium |
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości:
3 500,00 zł
przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 07.03.2017 r. do godz.09:00.
2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Dostawa wyrobów garmażeryjnych”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp
– dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 umowy.
2. Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
3. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie:
1) zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia,
2) Strony ustalają możliwość zmiany przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem wycofania
z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie
go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych
od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku niezrealizowania wartości umowy określonej w § 2 ust. 1 w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, Strony przewidują możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągnięcia gotowości do podjęcia działań, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez ograny władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zapotrzebowań według cen określonych w niniejszej umowie.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Data skl |
07/03/2017
|
Godz skl |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|