Dostawa 2 roll-upów oraz ścianki reklamowej dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”
Publication date | 2017-02-27 |
End date | 2017-03-07 09:30:00 |
Instytucja | Politechnika Gdańska |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 32931 / 2017 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 392941000 |
Adres strony internetowej siwz | |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch roll-upów oraz ścianki reklamowej dla Centrum Usług Informatycznych w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia. 3. Zamówienie jest podzielone na dwie części: Część 1 - dostawa roll-upów, część 2 - dostawa ścianki reklamowej. Szczegółowy opis zamówienia dla części znajduje się w załączniku I -Informacje dotyczące ofert częściowych 4. Kod CPV: 39 29 41 00-0 Artykuły informacyjne i promocyjne. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji wynoszącym co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Pozostałe postanowienia dotyczące zakresu gwarancji zawiera wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Oferowane produkty muszą być wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, na swój koszt, w terminie i na miejsce ustalone z Zamawiającym. 9. Zamawiający wymaga, aby odpowiedzialność i wszelkie ryzyko do momentu dostawy do Zamawiającego ponosił Wykonawca. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje: • Zawarcia umowy ramowej; • Udzielenia zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. • Rozliczenia w walutach obcych; • Przeprowadzenia aukcji elektronicznej; • Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; • Składania ofert w postaci elektronicznej. Opis1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch roll-upów dla Centrum Usług Informatycznych w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia: Część 1 - roll-up a. Liczba sztuk roll-upów: 2 szt. b. Wymiary: widoczny obszar grafiki: 2100x1000mm ± 10 mm (wysokość x szerokość) c. Podstawa - aluminiowa anodowana kaseta z pojedynczym mechanizmem zwijającym z podwójnymi nóżkami, kolor srebrny, aluminiowy maszt. d. Każdy roll-up posiada inny projekt graficzny. Projekty są własnością zamawiającego. e. Nadruk wysokiej jakości na nośniku wysokiej jakości w kolorystyce 4+0, na średnio usztywnionej, nie rozdzierającej się, nie gniotącej się (zagięcie nie pozostawi śladu) tkaninie powlekanej PCV z warstwą antyrefleksyjną. f. Nadruk zgodny (równoważny) z wzornikiem kolorów wersja 1.01 przestrzeni barwnych CMYK dla maszyn XEROX iGen3 oraz Presstek 34DI. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzornik do wglądu na życzenie Wykonawcy. g. Wydruk 130-200 dpi, pełnokolorowy, fotorealistyczny, jednostronny, intensywne, trwałe kolory, nadruk jednolity, bez zacieków, przebarwień, plam, smug i zabrudzeń. h. Projekt graficzny roll-upów będzie dostarczony przez Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Szczegółowe wytyczne dotyczące logotypów Projektu ich kolorystyki oraz sposobu umiejscowienia zawiera Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji który dostępny jest pod adresem: https://cppc.gov.pl/zaktualizowany-podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ i. Roll-up zaopatrzony w zamykaną torbę transportową czarną z wkładką welurową. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ścianki reklamowej dla Centrum Usług Informatycznych w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia: Część 2 - Ścianka reklamowa a. Liczba zestawów: 1 sztuka b. Typ ścianki: Pop up, 4 x 3 łukowa c. Ścianka pakowana w kufer transportowy d. Waga zestawu do 35 kg e. Waga zestawu z grafiką do 40 kg f. Powierzchnia podstawy (szerokość x głębokość) 310 cm x 98 cm (+/- 10 cm) g. Rozmiar paneli frontowych – 4 panele (szerokość x wysokość) 67 cm x 221cm (+/- 10 cm) h. Rozmiar paneli bocznych – 2 panele (szerokość x wysokość) 67 cm x 221cm (+/- 10 cm) i. W zestawie • aluminiowa, samoblokująca konstrukcja ścianki (materiał aluminium anodowane z elementami z tworzywa sztucznego) • komplet paneli graficznych na ściankę • kufer transportowego z panelem graficznym • blat z plastiku/płyty meblowej • 2 halogeny w technologii LED z kablem o długości min. 5 m z wtyczką • szyny/listwy magnetyczne • instrukcji montażu i demontażu ścianki języku polskim j. Kufer transportowy • pełni funkcję trybunki • w rozmiarze pozwalającym na swobodne zapakowanie w nim konstrukcji i paneli graficznych • wyposażony w kółka i rączkę umożliwiające łatwy transport • wykonany z materiału odpornego na zniszczenia • panel graficzny na kufer k. Nadruk zgodny z projektem Zamawiającego, kolor 4/0, projekt graficzny będzie dostarczony przez Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Projekty nadruków są własnością zamawiającego. Szczegółowe wytyczne dotyczące logotypów Projektu oraz sposobu ich umiejscowienia zawiera Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji który dostępny jest pod adresem: https://cppc.gov.pl/zaktualizowany-podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-polityki-spojnosci-2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji/ l. Nadruk zgodny ze wzornikiem kolorów wersja 1.01 przestrzeni barwnych CMYK dla maszyn XEROX iGen3 oraz Presstek 34DI. Zamawiający udostępni wzornik do wglądu na życzenie Wykonawcy. m. intensywne, trwałe kolory, nadruk jednolity, bez zacieków i smug n. technika nadruku na panele graficzne ścianki i kufra: technologia cyfrowa, 100-150 dpi,, nadruk jednostronny, zabezpieczony laminatem piaskowym lub równoważny. Przez słowo równoważny Zamawiający rozumie technikę nadruku gwarantującą taką samą trwałość, intensywność i jednolitość koloru oraz wykończenie. o. konstrukcja umożliwiająca łatwy montaż i demontaż ścianki p. panele mają ściśle do siebie przylegać tworząc jednolitą powierzchnię reklamową |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 2017 |
Nazwa | Politechnika Gdańska |
Ulica | ul. Narutowicza |
Nr domu | 42686 |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80233 |
Panstwo | Polska |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 583 472 400 |
Fax | 583 472 913 |
dzp@pg.gda.pl | |
Adres strony url | www.pg.udu.pl |
Regon | 162000000 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Zamieszczanie obowiazkowe | Tak |
Nazwa projektu programu | Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | inny: |
Czy dostep dokumentow zamowienia | Tak |
Dostep dokumentow zamowienia | www.dzp.pg.gda.pl |
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | Tak |
Zamieszczona bedzie specyfikacja | www.dzp.pg.gda.pl |
Czy wymagane przeslanie ofert | Tak |
Wymagane przeslanie ofert inny | pisemnie |
Czy podzielone na czesci | Tak |
Oferty lub wnioski | Wszystkie |
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, pokój 212 |
Numer referencyjny | ZP/28/055/D/17 |
Rodz zam | D |
Okres2c | 25 |
Szacunkowa wart zam calosc | 3301.50 |
Waluta calosc | PLN |
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 | Nie |
Czas | O |
Informacje na temat katalogow | Wymagany przez Zamawiającego termin wykonania zamówienia: do maksymalnie 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca deklaruje termin wykonania zamówienia w formularzu oferty. |
Okreslenie warunkow | Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. |
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | Tak |
Art 24 ust 5 pkt 1 | Tak |
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | Tak |
Inne dokumenty niewymienione | 1. Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo-cenowy, 3. Opcjonalnie-Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną |
Czy wadium | Nie |
Czy przewiduje udzielenie zaliczek | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych | Nie |
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej | Nie |
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 5. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a. W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie; b. zmiany nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku opóźnień Zamawiającego w akceptacji projektów, o których mowa w §2 ust. 7 wzoru umowy |
Kryt 0 | Cena |
Kryt 0p | 60 |
Czy aukcja | Nie |
Data skl | 07/03/2017 |
Godz skl | 9:30 |
IV 4 4 jezyki | PL |
Termin | on |
Okres liczba dni | 30 |
Zastosowanie procedury pzp | Tak |
IV 6 6 | Otwarcie ofert nastąpi dnia 07.03.2017 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B, sala konferencyjna w Kwesturze. |
IV 6 5 | Nie |
Czy uniewaznienie | Tak |