Dostawa sprzętu RTV.

Publication date 2017-04-03
End date 2017-04-12 09:00:00
Instytucja 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57439 / 2017
Document type ZP-400
Cpv code 301213006, 323234007
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiot i zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV w podziale na 2 zadania:
Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu RTV.
Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów stanowiących ukompletowanie sprzętu RTV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Formularz cenowy (stosownie do zadania 1,2) – załącznik nr 2, 3 do SIWZ,
Opis przedmiotu zamówienia (dla zadania nr 1 oraz 2) – załącznik nr 3 do SIWZ.


Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Formularz cenowy (stosownie do zadania 1,2) – załącznik nr 2, 3 do SIWZ,
Opis przedmiotu zamówienia (dla zadania nr 1 oraz 2) – załącznik nr 3 do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Formularz cenowy (stosownie do zadania 1,2) – załącznik nr 2, 3 do SIWZ,
Opis przedmiotu zamówienia (dla zadania nr 1 oraz 2) – załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gen. Andersa
Nr domu 47
Miejscowosc Gliwice
Kod poczt 44121
Panstwo Polska
Wojewodztwo śląskie
Tel 261111371
Fax 261111232
Email 4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Regon 24076379800000
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy 44-121 Gliwice ul. Gen. Andersa 47 Kancelaia jawna
Numer referencyjny 17/WOG/2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Maksymalnie do 25 dni roboczych od dnia podpisania umowy – termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Nie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 5 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Data skl 12/04/2017
Godz skl 09:00
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Zawiający zastrzega, że wykonanie przedmiotu zamówienia może zostać powierzone Podwykonawcom z zastrzeżeniem, iż Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne, łącznie z rozliczeniem się z Podwykonawcą. Przedmiotem Umowy o podwykonawstwo może być wyłącznie wykonanie, odpowiednio: dostaw, które ściśle odpowiadają części zamówienia określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie. Zgodnie z art. 36 b ust. 1b Pzp – Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie dostawy. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw. Zamawiający zastrzega, że sprzęt ze względu na źródło finansowania nie może być zaliczony u Zamawiającego do środków trwałych, czyli cena oferowana za 1 sztukę nie może przekraczać, bądź być równa kwocie 3.500 zł brutto.
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)