Dostawa środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim. Nr sprawy: 5/PN/16

Publication date 2016-03-16
End date 2016-03-24 12:00:00
Instytucja Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły cateringowe,
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych,
  • Papier toaletowy,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59348 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 195200007, 392221201, 395100000, 337600005, 337610002, 398000000, 398300009, 252320006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 8 pakietów (części) i obejmuje:
pakiet nr 1 - Preparaty do łazienek
pakiet nr 2 - Profesjonalna chemia do sprzątania
pakiet nr 3 - Mycie gruntowne podłóg
pakiet nr 4 - Chemia gospodarcza
pakiet nr 5 - Akcesoria
pakiet nr 6 - Papier toaletowy
pakiet nr 7 - Ręczniki papierowe i chusteczki
pakiet nr 8 - Podajniki i dozowniki
4. Realizacja zamówienia następować będzie według faktycznych potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw w ilości mniejszej niż podana w ofercie Wykonawcy.
5. Dostawy będą realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 8:00 do 15:00 z terminem określonym przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Wykonawca załączy do oferty:
a) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dotyczy wszystkich pozycji
b) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji
wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
c) karty charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań
rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w
załączniku nr 2 do SIWZ
d) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ
7. Dostarczane produkty w szczególności środki chemiczne - muszą być wysokiej jakości, posiadać etykiety w języku polskim na wodoodpornym papierze wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania oraz posiadać ważne terminy przydatności do stosowania (co najmniej 12 m-cy od dnia dostarczenia).
8. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na zaoferowane podajniki i dozowniki - dotyczy pakietu nr 8.
9. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym.
10. Do oceny zgodności oferowanego produktu z opisem, Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki (po jednym, najmniejszym opakowaniu występującym w handlu) środków czystości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Próbki należy oznaczyć w sposób identyfikujący produkt Wykonawcy.
11. Produkty chemiczne muszą posiadać oryginalne opakowanie producenta, a na każdym opakowaniu informacja w języku polskim z nazwą producenta, datą ważności, składem produktu oraz zastosowaniem (dotyczy również próbek).
12. Dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi.
13. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia personelu w zakresie używania zaoferowanych środków oraz dostarczenia ulotek dotyczących stosowania danego preparatu (ok. 25 szt.) oraz ważnych kart charakterystyki preparatów. Szkolenie personelu zakończone będzie wystawieniem stosownego dokumentu o odbytym szkoleniu - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4.
14. Wykonawca pokrywa koszty transportów, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu oraz zapewnia rozładunek do magazynu

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowymooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Ulica ul. Miodowa 2
Nr domu 2
Miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Kod poczt 05-100
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 7658308
Fax 22 7658301
Internet http://bip.ncm.med.pl/
Regon 00030673300000
E mail zampub@poczta.onet.eu
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 8
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Potencjal Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) materiały producenta, foldery, opisy potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego z podaniem numeru pakietu i pozycji, którego dotyczy. W przypadku gdy z załączonych materiałów nie będzie jednoznacznie wynikało spełnianie wymagań określonych w siwz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do prezentacji zaoferowanego asortymentu. 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ)
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 2) foldery, materiały firmowe, opisy techniczne - dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietu i pozycji formularza asortymentowo-cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) ulotki zaoferowanego asortymentu zawierające skład, dozowanie - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ 4) kart charakterystyki substancji niebezpiecznych z uwzględnieniem wymagań rozporządzenia CLP, które obowiązuje od 01.06.2015 r. - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ 5) atesty PZH HŻ - dotyczy pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ 6) próbki po 1 sztuce z każdej pozycji określonej w formularzu asortymentowo-cenowym, z oznaczenie na opakowaniu, której pozycji dotyczy. UWAGA: należy sporządzić wykaz przekazanych próbek. 7) oświadczenie producenta lub inny dokument potwierdzający, iż oferowane produkty mogą być stosowane w zakładach opieki zdrowotnej - dotyczy pakietów nr 1, 2, 4
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dokonana w przypadku: 1) zmiany stawki Vat, przy czym zmianie ulega cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian, 2) przedłużenia terminu realizacji umowy w razie niewykorzystania przedmiotu umowy w okresie jej trwania, 3) zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami, 4) zmiany sposobu konfekcjonowania, 5) gdy wyrób objęty umową przejściowo nie jest dostępny na rynku, Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiającego może dostarczyć wyrób równoważny, o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Zmiany powyższe nie powodują zwiększenia cen jednostkowych brutto. Dostawa wyrobu równoważnego nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Spec www http://bip.ncm.med.pl/
Spec war Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2. Stanowisko do spraw zamówień publicznych i funduszy unijnych, pokój nr 8
Data skl 24/03/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa 2, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)