dostawy środków do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego.

Publication date 2016-06-16
End date 2016-06-24 09:30:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 89711 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowejponiżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z póź.zm).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony w Skierniewicach
Ulica ul. Rybickiego 1
Nr domu 1
Miejscowosc Skierniewice
Kod poczt 96-100
Wojewodztwo łódzkie
Tel 046 8340821, 046 8340757
Fax 046 8340821
Internet www.wsz-skier.pl
Regon 00065711900000
E mail dzp@wsz-skier.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Przystępujący do przetargu nieograniczonego nie ma obowiązku wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował lub realizuje co najmniej 1 dostawę związaną z przedmiotem zamówienia - dostawa środków do utrzymania, oraz drobnego sprzętu gospodarczego wraz z potwierdzeniem odbiorców, że zrealizowane lub realizowane zamówienia wykonane/wykonywane są należycie. Za odpowiadające rodzajem uzna dostawy środków do utrzymania czystości, oraz drobnego sprzętu gospodarczego. Za odpowiadające wartością zamawiający uzna dostawy o wartości netto nie mniej niż: - dla pakietu 1 - 16 000,00 zł. - dla pakietu 2 - 67 000,00 zł. - dla pakietu 3 - 34 000,00 zł. - dla pakietu 4 - 22 000,00 zł. - dla pakietu 5 - 900,00 zł. - dla pakietu 6 - 1 200,00 zł. - dla pakietu 7 - 500,00 zł. - dla pakietu 8 - 300,00 zł. - dla pakietu 9 - 160,00 zł.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP , a w szczególności w Zakładach Opieki Zdrowotnej posiada aktualne wymagane prawem atesty i dopuszczenia Gwarancje pisemne Wykonawcy na okres 24 miesięcy od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego dla pakietu 4
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmianę cen przedmiotu umowy w szczególności, w sytuacji: a) zmiany cen urzędowych asortymentu będącego przedmiotem umowy przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen, b) zmiany stawki podatku VAT, c) zmian stawek opłat celnych, 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a Wykonawca wyraża na to zgodę, w następujących przypadkach: a) wydłużenia okresu trwania umowy na czas określony do 1 roku, z tym zastrzeżeniem iż łączny okres obowiązywania umowy nie może trwać dłużej niż 4 lata - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w załączniku do umowy w terminie, na jaki umowa została zawarta, przy zachowaniu ogólnej wartości brutto umowy bez zmian, b) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru, c) zmianie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty o której mowa w § 1 ust. 2, d) zmianie w zakresie liczby pacjentów korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, bądź; e) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonaniu świadczeń zdrowotnych, bądź; f) w wyniku zmiany prawa możliwe będzie dzięki temu podniesienia poziomu/jakości wykonanych przez Zamawiającego usług, bądź; g) w innych sytuacjach uzasadnionych wykonywaną przez Zamawiającego działalnością medyczną, 3. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z niniejszej umowy także w następujących warunkach: 1) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać za pomocą wyliczeń oraz dokumentów źródłowych. d) uzasadnionych zmian wprowadzonych przez producentów na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta (oświadczenie, cennik lub faktura) przy czym w takich okolicznościach zmianie ulega cena jednostkowa brutto.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 czas dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.wsz-skier.pl
Spec war Wojewódzki Szpital Zespolony im. St. Rybickiego w Skierniewicach , 96-100 Skierniewice ul. Rybickiego 1 pok. nr 19
Data skl 24/06/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Wojewódzki Szpital Zespolony im. Stanisława Rybickiego w Skierniewicach ul. Rybickiego 1, 96 - 100 Skierniewice Biuro Dyrektora Naczelnego
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)