Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia sanitarnego oraz koszy na odpadki dla nowego budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie. CRZP/UJ/233/2016

Publication date 2016-06-22
End date 2016-07-01 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Preparaty piorące,
  • Maszyny wydające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97859 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 349284806, 398317003, 429682001, 397123009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wyposażenia sanitarnego oraz koszy na odpadki dla nowego budynku Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul. Gronostajowej 2 w Krakowie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Jagielloński
Ulica ul. Gołębia 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-007
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 4324450
Fax 012 4324451
Internet www.uj.edu.pl
E mail bzp@adm.uj.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizację zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ
Wiedza 2. Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, które musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu głównych dostaw i oświadczenia, potwierdzonego poświadczeniami, referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich odbiorców, albo oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne dostawy. Przez główne dostawy rozumie się zrealizowanie dwóch dostaw wyposażenia sanitarnego, o wartości łącznej wykazanych dwóch dostaw nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych, PLN). W wartości wykazywanych dostaw mogą być ujęte usługi montażu. Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione dostawy wykonał (wykonuje) należycie załączając dokumenty potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot (zakres, rodzaj), datę(y) wykonania i odbiorcę(ów). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o wykaz głównych dostaw, dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, których wzór stanowią załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Potencjal 3. Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Zdolne 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
Sytuacja 5. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 4. Wykonawca musi złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oferty załączniki od 1 do 6, zawierające oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisane w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnione w pkt 6) SIWZ, (wypełnione i uzupełnione lub sporządzone zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy). 5. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do oferty pełnomocnictwo w przypadku podpisania jej przez pełnomocnika, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum, w tym spółki cywilne.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru wynagrodzenia, przez podpisanie aneksu do umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy przez jego skrócenie albo przedłużenie, w szczególności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, polegających na : - braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz - wystąpieniu okoliczności leżących poza kontrolą Stron, - sile wyższej w rozumieniu § 12 umowy; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę, c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta, wstrzymania lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów, d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę wykonania umowy przy pomocy podwykonawców, z zastrzeżeniem postanowienia § 3 umowy, f) zmiany miejsca świadczenia pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne miasta Krakowa oraz pod warunkiem, że wynagrodzenie umowne nie ulegnie zmianie;. g) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 2. Nie stanowią zamiany umowy zmiany: danych teleadresowych określonych w umowie z przyczyn (re)organizacyjnych, numer rachunku bankowego jednej ze Stron; o powyższych zmianach Strona, której dotyczy zmiana, informuję drugą Stronę składając pisemne oświadczenie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Spec www www.uj.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków
Data skl 01/07/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)