DOSTAWĘ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ - 5 części

Publication date 2016-06-24
End date 2016-07-04 09:00:00
Instytucja 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Specjalna odzież robocza,
  • Dodatki do odzieży roboczej,
  • Rękawice robocze,
  • Okulary ochronne,
  • Akcesoria ochronne,
  • Odzież nieprzemakalna,
  • Kurtki i blezery,
  • Odzież różna,
  • Szelki,
  • Koszulki,
  • Koszulki polo,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Obuwie z cholewkami ze skóry,
  • Kalosze,
  • Obuwie ochronne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103785 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 181300009, 181400002, 181410009, 181420006, 181430003, 182210004, 182231009, 182300001, 183330001, 183330002, 184240007, 184400005, 184433102, 188132003, 188160002, 188300006, 183310008, 183232000, 425000001, 331000001, 181000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 5 części:
Część 1: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - Służba Mundurowa zgodnie
z załącznikiem nr 1 do SIWZ;
Część 2: Dostawa odzieży dla personelu medycznego - Służba Mundurowa zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;.
Część 3: Dostawa odzieży dla personelu kuchni - Służba Mundurowa zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
Część 4: Dostawa odzieży ochronnej Sekcja Medyczna zgodnie z załącznikiem
nr 4 do SIWZ;
Część 5: Dostawa rękawic ochronnych, masek przeciwpyłowych oraz gogli ochronnych- Służba Czołgowa Samochodowa zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

Opis

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - Służba Mundurowa zgodnie
z załącznikiem nr 1 do SIWZDostawa odzieży dla personelu medycznego - Służba Mundurowa zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZDostawa odzieży dla personelu kuchni - Służba Mundurowa zgodnie
z załącznikiem nr 3 do SIWZDostawa odzieży ochronnej Sekcja Medyczna zgodnie z załącznikiem
nr 4 do SIWZDostawa rękawic ochronnych, masek przeciwpyłowych oraz gogli ochronnych- Służba Czołgowa Samochodowa zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gdańska 147
Nr domu 147
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-915
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 378 13 19
Fax 52 378 13 13
Internet www.11wog.wp.mil.pl
Regon 34126041200000
E mail zamowienia@11wog.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); b) część II - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); c) część III - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); d) część IV - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100); e) dla części V Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 32/ZP/D/MUND/2016 - część . Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, bez odsetek oraz nie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Potencjal Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Zdolne Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, nie cierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4) ograniczenia planu finansowego przeznaczonych na realizację umowy (na skutek zmiany planu rzeczowo-finansowego); 5) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 7) zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy. 3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 20
Spec www www.11wog.mil.pl
Spec war 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz
Data skl 04/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)