Dostawa materiałów elektrycznych oraz wentylatorów, lampek i czajników

Publication date 2016-06-27
End date 2016-07-05 10:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 104475 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 310000006, 397170002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów elektrycznych oraz wentylatorów, lampek i czajników z podziałem na 3 pakiety

Opis

Dostawa materiałów elektrycznych z podziałem na 445 pozycji asortymentowychWentylatory i lampki biurowe z podziałem na 4 pozycje asortymentoweDostawa czajników - 10 sztuk

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego 113
Nr domu 113
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-549
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 42 6393452
Internet www.usk2.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
E mail zamowienia.skwam@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza W zakresie warunku wskazanego wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż Nr Pakietu: Wartość brutto w zł Pakiet 1 36 000,00 zł Pakiet 2 4 000,00 zł Pakiet 3 350,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów wartość brutto w zł wykazanych dostaw musi być nie mniejsza niż suma wartości brutto w zł właściwych dla poszczególnych pakietów i obejmować towar z wskazanych pakietów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Formularz Oferty - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1. 3. Formularz asortymentowo-cenowy - przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. 4. Podpisany opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 7 - dotyczy pakietu 2. 5. Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów wszystkich oferowanych produktów, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 7. - dotyczy pakietów 2 i 3 6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dotyczy pakietów 1 i 2 Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.1. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.1.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na wyroby będące przedmiotem umowy; 2.1.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT ; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy; 2.2. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia , w tym zmianę numeru katalogowego wyrobu bądź nazwy własnej wyrobu w przypadku gdy nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Wyrób zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową; 2.3. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia, wymiany lub wprowadzeniu nowego wzoru przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy; 2.4. zmianę ilości zamawianych wyrobów w zakresie przewidzianym umową (max. -20%) w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 2.5. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 3
Spec www http://usk.umed.lodz.pl/
Spec war SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych.
Data skl 05/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)