Dostawa sprzętu komputerowego (RZP-2003-10/16/ZP).

Publication date 2016-06-28
End date 2016-07-07 09:30:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108239 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ .
3. Przedstawione przez zamawiającego nazwy należy traktować jako formę określenia rodzaju i jakości urządzeń. Wszystkie wskazane nazwy należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardów jakościowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagany sprzęt w ciągu maksymalnie 9 dni od dnia podpisania umowy lub zgodnie z ofertą.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia - gwarancja producenta nie krótsza niż 24 miesiące.
7. Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur na każdą z jednostek organizacyjnych uczelni (lista zostanie podana przy realizacji zamówienia) - około 25 szt.
8. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego zwolnienia z VAT na zakupione towary Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia faktury korygującej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
Ulica ul. Królowej Jadwigi 27/39
Nr domu 27/39
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61-871
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 061 8355000, 8355063
Fax 061 8330087
Internet www.awf.poznan.pl
Regon 00032785300000
E mail rzp@awf.poznan.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 9
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego i oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt komputerowy i oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy na ten sprzęt komputerowy i to oprogramowanie, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) sprzętu komputerowego i oprogramowania z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować; c) Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: Stawki podatku od towarów i usług, Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostarczenia zamówienia do siedziby Zamawiającego
Kryt 2p 10
Spec www http://www.awf.poznan.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
Spec war w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Królowej Jadwigi 27/39, w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Akademii Wychowania Fizycznego im. E. Piaseckiego-pok. 115 budynek Rektoratu.
Data skl 07/07/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Sekretariat Kanclerza i Kwestora w segmencie B budynku głównego, pokój nr 121
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)