UMW/AZ/PN-40/16 Sukcesywna dostawa kserokopiarek, urządzeń kopiująco - drukujących i telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Część A - Kserokopiarki i urządzenia kopiujaco-drukujące Część B - Telefaksy
Publication date | 2016-06-29 |
End date | 2016-07-07 10:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich |
Miejscowość | Wrocław |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 110761 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301212005, 301214100 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części: CZĘŚĆ A: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco - drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco - drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór - załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo-tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór - załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników. Warunki gwarancyjne i serwisowe, określone przez Zamawiającego, na jakich dostarczany będzie przedmiot zamówienia: - Dostawa na podstawie zamówień podpisanych przez Kanclerza i Kwestora UMW przekazanych pisemnie (list, faks, e-mail) przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego, w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia, bez dodatkowych opłat, - przystąpienie do naprawy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia usterki, - naprawa gwarancyjna dokonana będzie w terminie do 14 dni od momentu przyjęcia zgłosze-nia, - w przypadku napraw dłuższych niż 2 dni i na żądanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy Użytkownikowi, na czas naprawy sprzęt zastępczy - równoważny, - trzy naprawy tego samego podzespołu w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wy-miany na nowy - równoważny. Wykonawca zapewnia bezpłatne przeglądy okresowe i konserwację przedmiotu umowy w okresie gwarancyjnym. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia posiadały świadectwa dopuszczenia do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, tj. znak CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - załącznik nr 1 A-B do SIWZ) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania oraz gwarancją OpisCZĘŚĆ A:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kserokopiarek i urządzeń kopiująco - drukujących dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwotę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć kserokopiarek oraz urządzeń kopiująco - drukujących przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części A (wzór - załącznik nr 2A do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników.CZĘŚĆ B: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa telefaksów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu od dnia podpisania umowy do dnia udzielenia zamówienia łącznie na kwo-tę równą cenie oferty, wybranej w postępowaniu, jednak nie dłużej niż 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Oferta musi dotyczyć telefaksów przedstawionych parametrycznie i ilościowo w Arkuszu Informacji Technicznej dla części B (wzór - załącznik nr 2B do SIWZ), spełniających, co najmniej ustalone parametry graniczne. Podane w Arkuszu ilości stanowią jednak tylko prognozę, potrzebną do porównania ofert. W toku realizacji umowy Zamawiający będzie zamawiał kserokopiarki oraz urządzenia kopiująco - drukujące w ilościach zgodnych z rzeczywistymi potrzebami Użytkowników |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich |
Ulica | ul. Pasteura 1 |
Nr domu | 1 |
Miejscowosc | Wrocław |
Kod poczt | 50-367 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 71 784 11 74; 784 11 73 |
Fax | 71 784 00 45 |
Internet | www.umed.wroc.pl |
Regon | 00028898100000 |
E mail | monika.komorowska@am.wroc.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 18 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia |
Wiedza | Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia |
Potencjal | Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia |
Zdolne | Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia |
Sytuacja | Na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena na zasadzie spełnia / nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1) Formularz ofertowy (wzór - załącznik nr 1 A-B do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę, 2) Arkusz informacji technicznej (wzór - załącznik nr 2 A-B do Siwz) - wypełniony przez Wykonawcę, 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wy-konawcy - jeżeli dotyczy |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: - zmiany stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu umowy w toku wykonywania umowy - do ceny netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wy-stawienia faktury; - wejścia w życie innych, niż wymienione w ppkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; - wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian, korzystnych dla Zamawiającego, bez których nie byłoby możliwe prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; - wycofania z rynku modelu urządzenia wymienionego w Arkuszu informacji technicznej - wtedy może nastąpić zamiana modelu urządzenia niedostępnego na rynku na model równoważny o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach technicznych i o cenie nie wyższej niż w przypadku jego odpowiednika z załącznika nr 2 do umowy; - konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w ofercie Wykonawcy, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykona-niem przedmiotu umowy. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: - zmiana danych teleadresowych Stron; - zmiana danych rejestrowych Stron; - zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.umed.wroc.pl |
Spec war | Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. K. Marcinkowskiego 2 6, 50 368 Wrocław pokój 3A 110.1 (III piętro) |
Data skl | 07/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. K. Marcinkowskiego 2 6, 50 368 Wrocław pokój 3A 110.1 (III piętro) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |