Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni
Publication date | 2016-06-30 |
End date | 2016-07-15 09:50:00 |
Instytucja | Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 112989 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301921136 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nie pochodzących z procesu regeneracji materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. 1) I część zamówienia - Dostawa wkładów atramentowych i kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett-Packard Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi część II.2 SIWZ - Zestawienie materiałowe (Załącznik 1A do umowy) 2) II część zamówienia - Dostawa wkładów atramentowych, kaset z tonerami i cartridgy do urządzeń firmy Canon, Samsung, Toshiba, Ricoh, Kyocera, OKI, Konica Minolta oraz Panasonic Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi część III.4 SIWZ - Zestawienie materiałowe Załącznik 1B do umowy) Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów urządzeń, w których mają mieć zastosowanie oraz tzw. zamienniki równoważne w zakresie parametrów: wydajność/pojemność, równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, kolor i nasycenie barw. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne: a) były fabrycznie nowe i opakowane hermetycznie, pojedynczo w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania, nie noszące śladów użytkowania, w których zastosowano wkład/kasetę z tonerem/tuszem dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Każda kaseta z tonerem powinna posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany, b) posiadały min. 12 miesięczną gwarancję producenta bądź Wykonawcy - gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, liczoną od dnia dostawy. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta. c) były zgodne z normami: ISO/IEC 19752 lub równoważnej - dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 lub równoważnej - dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 29102 lub równoważnych - dla wkładów drukujących do drukarek atramentowych, d) były w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają mieć zastosowanie oraz nie powodowały utraty jakości wydruku (tzn. muszą gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzeń) ani żadnej funkcjonalności urządzenia, oraz wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia, e) nie ograniczały pełnej współpracy z programem sprzętu (oprogramowaniem), monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem oraz posiadały układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera. Materiały eksploatacyjne powinny być rozpoznawane przez drukarkę jako zalecane przez producenta urządzeń i nie powinny się pojawiać na panelu wyświetlacza urządzenia ani na stronach testowych żadne negatywne komunikaty f) nie naruszały w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Miejscem sukcesywnych dostaw będzie magazyn centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie w Gdyni ul. Warsztatowa 5, 81-338 Gdynia. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projektach umów (§ 7 Umowy) stanowiących część II.1 oraz II.3 SIWZ OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów atramentowych i kaset z tonerami do urządzeń firmy Hewlett-Packard. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi część II.2 SIWZ - Zestawienie materiałowe. Przedmiot zamówienia należy wykonać na zasadach określonych w projekcie Umowy, stanowiącym część II.1 SIWZ.Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów urządzeń, w których mają mieć zastosowanie oraz tzw. zamienniki - równoważne w zakresie wydajności/pojemności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne: a) były fabrycznie nowe i opakowane hermetycznie, pojedynczo w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania, nie noszące śladów użytkowania, w których zastosowano wkład/kasetę z tonerem/tuszem dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Każda kaseta z tonerem powinna posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany, b) posiadały min. 12 miesięczną gwarancję producenta bądź Wykonawcy - gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, liczoną od dnia dostawy. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta. c) były zgodne z normami: - ISO/IEC 19752 lub równoważnej - dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 lub równoważnej - dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych - ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 29102 lub równoważnych - dla wkładów drukujących do drukarek atramentowych, d) były w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają mieć zastosowanie oraz nie powodowały utraty jakości wydruku (tzn. muszą gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzeń) ani żadnej funkcjonalności urządzenia, oraz wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia, e) nie ograniczały pełnej współpracy z programem sprzętu (oprogramowaniem), monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem oraz posiadały układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera. Materiały eksploatacyjne powinny być rozpoznawane przez drukarkę jako zalecane przez producenta urządzeń i nie powinny się pojawiać na panelu wyświetlacza urządzenia ani na stronach testowych żadne negatywne komunikaty f) nie naruszały w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Miejscem sukcesywnych dostaw będzie magazyn centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie w Gdyni ul. Warsztatowa 5, 81-338 Gdynia. Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy ok. 7-8 dostaw. Wskazana w Zestawieniu materiałowym ilość jest ilością maksymalną. Ostateczna ilość materiałów będzie zależeć od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia, nie więcej niż o 20%.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia co do asortymentu oraz jego ilości stanowi część II.4 SIWZ - Zestawienie materiałowe. Przedmiot zamówienia należy wykonać na zasadach określonych w projekcie Umowy, stanowiącym część II.3 SIWZ. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne zalecane przez producentów urządzeń, w których mają mieć zastosowanie oraz tzw. zamienniki - równoważne w zakresie wydajności/pojemności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne: a) były fabrycznie nowe i opakowane hermetycznie, pojedynczo w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie w czasie transportu i składowania, nie noszące śladów użytkowania, w których zastosowano wkład/kasetę z tonerem/tuszem dopasowany do pracy z danym urządzeniem. Każda kaseta z tonerem powinna posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany, b) posiadały min. 12 miesięczną gwarancję producenta bądź Wykonawcy - gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, liczoną od dnia dostawy. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta. c) były zgodne z normami: a. ISO/IEC 19752 lub równoważną - dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, b. ISO/IEC 19798 lub równoważną - dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych c. ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 29102 lub równoważnymi - dla wkładów drukujących do drukarek atramentowych, d) były w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają mieć zastosowanie oraz nie powodowały utraty jakości wydruku (tzn. muszą gwarantować bardzo dobrą jakość wydruku, szybkość schnięcia oraz kolorystykę nie gorszą niż odpowiednie materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzeń) ani żadnej funkcjonalności urządzenia, oraz wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia, e) nie ograniczały pełnej współpracy z programem sprzętu (oprogramowaniem), monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem oraz posiadały układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera. Materiały eksploatacyjne powinny być rozpoznawane przez drukarkę jako zalecane przez producenta urządzeń i nie powinny się pojawiać na panelu wyświetlacza urządzenia ani na stronach testowych żadne negatywne komunikaty f) nie naruszały w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Miejscem sukcesywnych dostaw będzie magazyn centralny Urzędu Morskiego w Gdyni, Nabrzeże Duńskie w Gdyni ul. Warsztatowa 5, 81-338 Gdynia. Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy ok. 7-8 dostaw. Wskazana w Zestawieniu materiałowym ilość jest ilością maksymalną. Ostateczna ilość materiałów będzie zależeć od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zamówienia, nie więcej niż o 20%. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni |
Ulica | ul. Chrzanowskiego 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81-338 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | (58) 355 33 33 |
Fax | (58) 620 67 43 |
Internet | www.umgdy.gov.pl |
Regon | 00014500001111 |
E mail | zam_pub@umgdy.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/03/2017 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień |
Wiedza | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
Zdolne | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | 1) oświadczenie zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do IDW 2) formularz cenowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5A do IDW - dla I części zamówienia i/lub załącznikiem nr 5B do IDW - dla II części zamówienia Ponadto w przypadku oferowania przez Wykonawcę tzw. zamienników dodatkowo należy złożyć: 3) oświadczenie zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do IDW 4) Kartę produktu, Specyfikację techniczną produktu lub inny dokument, z którego będą wynikać parametry materiału eksploatacyjnego takie jak: wydajność, szybkość schnięcia, kolorystyka oraz czy jest kompatybilny z urządzeniem, do którego jest przeznaczony |
Inne dokumenty | Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.3 lit. h) IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | A część I zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II.1 SIWZ - § 7 Zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357¹ Kodeksu cywilnego, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. zaprzestania produkcji towaru określonego w zestawieniu materiałowym dla części I (Załącznik nr 1A) pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach. 4. Zamawiający, zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli powoduje to zwiększenie bądź obniżenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź obniżenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. B. część II zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II.3 SIWZ - § 7 Zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357¹ Kodeksu cywilnego, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, c) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu, 3. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian zaistniałych na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć np. zaprzestania produkcji towaru określonego w zestawieniu materiałowym dla części II (Załącznik nr 1B) pod warunkiem zapewnienia towarów o co najmniej takich samych właściwościach/parametrach. 4. Zamawiający, zgodnie z treścią art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli powoduje to zwiększenie bądź obniżenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź obniżenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 40 |
Kryt 2 | Materiały eksploatacyjne |
Kryt 2p | 60 |
Spec www | www.umgdy.gov.pl |
Spec war | Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 50, po uprzed uzgodn.-dot. tylko wersji papierowej: zam_pub@umgdy.gov.pl |
Data skl | 15/07/2016 |
Godz skl | 09:50 |
Miejsce | Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria ogólna pok. 8 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamawiający wykluczy Wykonawców z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia stosownie do treści art. 24 ust. 1, 2 i 2a oraz art. 24b ust. 3 ustawy pzp. |
Czy uniewaznienie | Nie |