Dostawa materiałów elektrycznych i sanitarnych

Publication date 2016-07-04
End date 2016-07-12 10:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 117605 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 441630000, 421310006, 421220000, 431323000, 316000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów elektrycznych i sanitarnych.Całkowita wartość zamówienia wynosi 279 449,37 PLN (netto)

Opis

Materiały elektryczne.Całkowita wartość pakietu wynosi 160 081,22 PLN (netto)Materiały sanitarne .Całkowita wartość pakietu wynosi 119 368,15 PLN (netto)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Ulica ul. Prądnicka 80
Nr domu 80
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-202
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6142551
Fax 012 6142551
Internet www.szpitaljp2.krakow.pl
Regon 00029007300000
E mail przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w/w postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.szpitaljp2.krakow.pl
Spec war W siedzibie zamawiającego ul.Prądnicka 80, w Dziale Zamówień Publicznych (pierwsze piętro)
Data skl 12/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w Kancelarii Dziennika Podawczego w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)