Dostawa konserw rybnych (znak sprawy 16/2016)

Publication date 2016-07-05
End date 2016-07-14 12:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Potulice
Województwo kujawsko-pomorskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119285 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 152430003, 152410009, 152400002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Dostawy konserw rybnych
1)Paprykarz - 2915 kg (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g - 330 g netto, nomenklatura CPV: 15243000-3, Polska Norma: PN-A-86763:1991/Az 4:2001.
2)Szprot w sosie pomidorowym - 2407,40 kg (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g-330 g netto, nomenklatura CPV: 15241000-9, Polska Norma: PN-A-86763:1991/Az 4:2001.
3)Sałatka rybna z makreli - 2858,89 kg (ilość szacunkowa), w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g-330 g netto, nomenklatura CPV: 15240000-2, Polska Norma: PN - A-86763:1991/Az 4:2001.
4Szprot w oleju - 50 kg w puszkach samootwieralnych o masie jednostkowej w przedziale 290 g -330 g, CPV: 15241000-9, PN - A - 86763: 1991/A z 4: 2001.
1.Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne.
2.Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi
i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych.
3.Ww. artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze.
4.Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności:
1)Realizacja dostaw ww. artykułów w uzgodnionych terminach do magazynów zlokalizowanych w:
a)Zakładzie Karnym w Potulicach, Al. Parkowa 1, w godz. 7:00-11:00,
b)Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, w godz. 7:15-11:00,
c)Areszcie Śledczym w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, w godz. 7:30 -11:00.
2)Realizacja dostaw ww. artykułów do magazynów odbywać się będzie w dostawach częściowych do niżej wymienionych jednostek:
3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew.
4) Wykonawca wystawia faktury VAT za każdą dostawę zrealizowaną do poszczególnych zamawiających określonych w pkt 7 ppkt 1, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i ceny określone w umowie. Każda jednostka (ZK Potulice, ZK Bydgoszcz - Fordon oraz AŚ Bydgoszcz) jest samodzielnym płatnikiem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny
Ulica Aleja Parkowa 1
Nr domu 1
Miejscowosc Potulice
Kod poczt 89-120
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 5874440
Fax 052 5874400
Internet www.zp.sw.gov.pl
Regon 00031963500000
E mail zp_potulice@sw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Zakład Karny
Rodzaj zam inny Zakład Karny
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/03/2017
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Potencjal Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.1) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony tj. JOSW i Wykonawca ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. -Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 2.Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1)nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2; 2)ceny artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3)urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4)każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5)terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3. 3.Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4.Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5. 5.Strony tj. JOSW i Wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 6.Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji reklamacji
Kryt 2p 5
Spec www www.zp.sw.gov.pl
Spec war Zakład Karny w Potulicach, Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice
Data skl 14/07/2016
Godz skl 12:00
Miejsce W siedzibie zamawiającego, w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)