Realizacja strategii niskoemisyjnej Gminy Jaktorów - budowa nowych energooszczędnych linii oświetlenia dróg gminnych w Gminie Jaktorów.

Publication date 2016-07-05
End date 2016-07-21 10:00:00
Instytucja Gmina Jaktorów
Miejscowość Jaktorów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczna aparatura do wyłączania lub ochrony obwodów elektrycznych,
  • Podłączenia i elementy stykowe,
  • Podłączenia energetyczne,
  • Linie energetyczne,
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119535 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 315200007, 313212107, 313110009, 443210006, 312240002, 312100001, 312100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji strategii niskoemisyjnej Gminy Jaktorów - budowa nowych energooszczędnych linii oświetlenia dróg gminnych w Gminie Jaktorów obejmuje 12 ulic:ul. Alpejska z wysięgnikiem,ul. Błotna,ul. Kiepury,ul. Kmicica, Fabryczna, Skrzetuskiego, Zagłoby, Ketlinga, Wołodyjowskiego, Powstańców - Blich,ul. Łąkowa,Zadanie nr 6: ul. Matejki, ul. Parkowa, ul. Potockiego, ul. Rowickiego, ul. Ułanów,ul. Alpejska i Włoska,ul. Wyczółkowskiego. Zakres robót dla poszczególnych ulic obejmuje budowę kablowych linii oświetlenia ulicznego wraz ze słupami, montażem wysięgników i opraw oświetleniowych LED o mocy od 35 W do 53 W wraz z montażem skrzynek SON lub dobudowę toru linii oświetlenia ulicznego na istniejących słupach.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Projekt budowlany
2) Przedmiar robót
3) Szczegółowe specyfikacje techniczne.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Jaktorów
Ulica ul. Warszawska 33
Nr domu 33
Miejscowosc Jaktorów
Kod poczt 96-313
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 046 8564026, 8564069
Fax (046) 855 21 88
Internet www.jaktorow.pl
Regon 75014825900000
E mail gmina@jaktorow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/12/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie : Wiedzy i doświadczenie wykażą iż: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegającą na/budowie/rozbudowie lub przebudowie linii energetycznych lub budowie/przebudowie lub rozbudowie linii oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie : Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi dysponować Kierownikiem Robót w zakresie robót elektrycznych w zakresie kierowania wykonaniem robót elektrycznych na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Elektrycznych oraz który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania w zakresie robót elektrycznych; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w zakresie : sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 600.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu, o którym mowa § 2 w ust. 1 i 2 umowy, jeżeli konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku: 1) siły wyższej, 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie tj. w przypadku: 1. występowania intensywnych opadów deszczu 2. klęski żywiołowej; 3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; 4. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; 3) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 4) zmian osobowych, tj: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia i uprawnień na inne legitymujące się doświadczeniem i uprawnieniami spełniającymi wymagania SIWZ. 5) Zmiany płatności w zakresie zmiany terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy. 6) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy w sposób zgodny z SIWZ - w takim przypadku zmiana może dotyczyć zmiany sposobu wykonania umowy ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - w takim przypadku kwota brutto wynagrodzenia ulega zmianie stosownie do zmiany stawki VAT; c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d) wydłużenie okresu rękojmi o dowolny okres. 4. Potwierdzeniem wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Inspektora nadzoru protokół, zatwierdzony przez zamawiającego. 5. Protokół o , którym mowa w ust. 4 będzie stanowił podstawę do sporządzenia aneksu w formie pisemnej podpisanego przez obie strony. 6. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania Umowy, o którym mowa w ust. 3, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca.1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć : 1) zmiany jakości, rodzaju materiałów lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych oraz terminu wykonania umowy, 3) zmiany ilości robót budowlanych w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że nie wykraczają one poza zakres robót i zasady wiedzy technicznej oraz wartości umowy brutto, o której mowa w § 7 ust. 1 umowy, 4) rezygnacji z wykonania części robót budowlanych, 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany 3) obliczenie kosztów zmiany, 4) opis wpływu zmiany na termin realizacji wykonania umowy. 5. Zmiany opisane w ust. 3 mogą zostać dokonane jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: 1) poprawa jakości wykonanych robót budowlanych, 2) zmiana obowiązujących przepisów, 3) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót 4) siła wyższa. 6. W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych , niemożliwych wcześniej do przewidzenia, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminów realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminów, o których mowa w § 2, po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane określony w miesiącach
Kryt 2p 10
Spec www www.jaktorow.pl
Spec war Urząd Gminy Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 4
Data skl 21/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)