Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności

Publication date 2016-07-06
End date 2016-07-14 09:00:00
Instytucja Kielecki Park Technologiczny
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty z kliszy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 122767 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 793410006, 793414000, 794160003, 793422005, 323545004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności w ramach projektu pod nazwą Platforma startowa - TechnoparkBiznesHub współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Polska Wschodnia , Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów PROJEKT PILOTAŻOWY zwanego dalej Projektem.
Zamawiający oczekuje kompleksowej usługi polegającej na planowaniu, tworzeniu, udostępnianiu i dystrybucji istotnych i unikatowych z punktu widzenia odbiorców treści, przy zastosowaniu różnorodnych form przekazu i kanałów dystrybucji.
Kampania promocyjno - informacyjna w mediach społecznościowych obejmie cztery spójne zadania, tj:
Zadanie 1. OBSŁUGA PROFILU PROJEKTU W SERWISIE SPOŁECZNOŚCIOWYM FACEBOOK.*
Zadanie 2. PROWADZENIE KAMPANII REKLAM SPONSOROWANYCH NA PROFILU PROJEKTU W SERWISIE FACEBOOK.*
Zadanie 3. OBSŁUGA PROFILU PROJEKTU NA TWITTERZE.*
Zadanie 4. OBSŁUGA PROFILU PROJEKTU NA INSTAGRAMIE.*
Kampania promocyjno - informacyjna w mediach społecznościowych realizowana będzie przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2017 r.
Celem kampanii promocyjno - informacyjnej będzie zainteresowanie i przyciągniecie autorów pomysłów biznesowych do zaangażowania się w działalność Platformy startowej - TechnoparkBiznesHub. Dane demograficzne grupy docelowej: osoby do 35 r. życia w szczególności absolwenci i studenci ostatnich lat studiów. Kampania promocyjno - informacyjna musi być zgodna ze strategią informacyjno-promocyjną Projektu.

*W przypadkach gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami profili społecznościowych, dopuszcza się użycie przedmiotu równoważnego, który posiadana minimum 50% zarejestrowanych na nim użytkowników, odnosząc tą ilość do profilu wskazanego oraz posiada zbliżony tematycznie zakres działania. Nazewnictwo użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jedynie jako definicje standardu jakiego wymaga Zamawiający.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kielecki Park Technologiczny
Ulica ul. Olszewskiego 6
Nr domu 6
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-663
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 41 278 72 00
Fax 41 278 72 01
Internet http:// www.technopark.kielce.pl
Regon 26022184000000
E mail szymon.mazurkiewicz@um.kielce.pl; technopark@um.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka organizacyjna JST
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna JST
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas D
Data zak 31/03/2017
Wadium Wadium w wysokości 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza Na potwierdzenie należy złożyć ; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że: wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu minimum ośmiomiesięcznej kampanii promocyjno-informacyjnej w mediach społecznościowych na kwotę nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto każda. Wyjaśnienie: Za usługę przygotowania i przeprowadzenia zintegrowanej kampanii promocyjno-informacyjnej w mediach społecznościowych Zamawiający rozumie minimum: Stworzenie koncepcji kampanii promocyjno-informacyjnej w mediach społecznościowych; obsługę profilu w serwisie Facebook lub równoważnym (wraz z obsługą graficzną); przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklam sponsorowanych na profilu w serwisie Facebook (wraz z obsługą graficzną); obsługę profilu na Twitterze lub równoważnym oraz obsługę kampanii na Instagramie lub równoważnym. Za równoważny Zamawiający uzna każdy profil społecznościowy który posiada minimum 50% zarejestrowanych osób odnosząc tą ilość do profilu wskazanego z nazwy oraz posiada zbliżony tematycznie zakres działania. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Zdolne Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób zgodnie - załącznik nr 8 do SIWZ w którym należy potwierdzić, że Wykonawca dysponuje n/w osobami które będą uczestniczyć w zamówieniu: a) grafik komputerowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w realizacji projektów graficznych dedykowanych na potrzeby Internetu oraz trzyletnim stażem pracy w agencji interaktywnej. Wymagane jest przedstawienie portfolio grafika komputerowego - w wykazie należy wskazać gdzie i kiedy doświadczenie zostało nabyte. b) community manager lub specjalista do spraw mediów społecznościowych z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w obsłudze oraz realizacji kampanii promocyjno-informacyjnych w mediach społecznościowych - w wykazie należy wskazać gdzie i kiedy doświadczenie zostało nabyte.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Ocena deklarowanej skuteczności promocji
Kryt 2p 10
Kryt 3 Liczba dodatkowych działań w mediach społecznościowych zadeklarowanych przez Wykonawcę
Kryt 3p 10
Spec www http://www.bip.technopark.kielce.pl/pl/przed/zamowienia_publiczne
Spec war Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6, Kielce
Data skl 14/07/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Kielecki Park Technologiczny ul. Olszewskiego 6 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Platforma startowa - TechnoparkBiznesHub współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Polska Wschodnia , Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów PROJEKT PILOTAŻOWY
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zakresu wymienionego w umowie podstawowej.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)