DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU PRZYRODNICZO - HUMANISTYCZNEGO W SIEDLCACH

Publication date 2016-07-06
End date 2016-07-14 13:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Miejscowość Siedlce
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 123069 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302331325, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
2.Szczegółowy opis parametrów i funkcjonalności urządzeń objętych przedmiotem zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 niniejszej SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
3.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 następujące części (zadania):
1)Zadanie nr 1 Dostawa 20 szt. komputerów stacjonarnych i 1 szt. komputera przenośnego;
2)Zadanie nr 2 Dostawa 20 dysków SSD.
4.W przypadku Zadania nr 1, dopuszcza się dostawę urządzeń używanych. Urządzenia, których dostawa objęta jest przedmiotem Zadania nr 2 muszą być fabrycznie nowe, nieużywane i umieszczone w oryginalnych opakowaniach.
5.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie urządzeń do siedziby Biblioteki Głównej UPH, zlokalizowanej przy ul. Popiełuszki 9 w Siedlcach.

Opis

Dostawa 20 szt. komputerów stacjonarnych i 1 szt. komputera przenośnegoDostawa 20 dysków SSD

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
Ulica ul. Konarskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Siedlce
Kod poczt 08-110
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 25 6442095
Fax 25 6442045
Internet www.uph.edu.pl
Regon 00000147100000
E mail kowalm@ap.siedlce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 7
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, określa następujące warunki zmiany treści istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1)z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, polegających w szczególności na wyczerpaniu stanów magazynowych, powodujących, iż niemożliwa jest dostawa modeli urządzeń zaoferowanych przez Wykonawcę, dopuszcza się zmianę modelu urządzenia/oprogramowania zadeklarowanego w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w ofercie Wykonawcy; 2)zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy; 3)wszelkie zmiany treści umowy muszą być zaakceptowane przez obydwie strony
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.uph.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce
Data skl 14/07/2016
Godz skl 13:00
Miejsce Kancelaria Ogólna UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2 08-110 Siedlce
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)