Postępowanie na dostawę uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Nr 44/WA/PN/2016

Publication date 2016-07-07
End date 2016-07-15 10:30:00
Instytucja Centrum Usług Logistycznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Odzież branżowa,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież różna,
  • Suknie,
  • Spódnice,
  • Spodnie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125579 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 182000001, 182300000, 182340008, 182320004, 182310007, 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa uniformów pracowniczych do jednostek Centrum Usług Logistycznych. Przedmiot Zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 1A- 1C do SIWZ.
Dostarczone uniformy mają być wykonane z materiałów przystosowanych do codziennego użytku i częstego prania. Dostarczane uniformy będą szyte na miarę. (Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest załączyć do składanej oferty INSTRUKCJĘ POBRANIA MIARY- na podstawie której kierownik danej jednostki zbierze kompletną rozmiarówkę od pracowników podległej mu jednostki). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznej gwarancji na wszelkie dostarczone towary począwszy od dnia dostawy danego produktu. Uzgodnień odnośnie szycia uniformów na miarę Zamawiający dokona na etapie realizacji umowy z wyłonionym Wykonawcą. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania poprawek krawieckich dostarczonych uniformów pracowniczych tylko i wyłącznie w przypadkach kiedy otrzymany asortyment będzie różnił się od podanego wcześniej wymiaru +/- 4cm (tj. 1 rozmiar).
1) Asortyment szczegółowo określono w załączniku nr 1A - 1C SIWZ - Formularze kalkulacji cenowej.
2) Dostarczany towar musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy, nie noszących śladów użytkowania, bez skaz, pozbawiony wad i uszkodzeń o charakterze mechanicznym, fizycznym i biochemicznym obniżających jego wartość użytkową.
3) Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu produktów innych niż zaoferowane w formularzach kalkulacji cenowej.
4) Dostawa przedmiotu zamówienia może następować partiami, z zastrzeżeniem, iż ostatnia dostawa, nie może odbyć się w terminie późniejszym niż 30 dni począwszy od dnia podpisania umowy.
5) Zamawiający zobowiązany jest najpóźniej w dniu podpisania umowy przekazać Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu tabelę zawierającą rozmiary zamawianego asortymentu. Tabela ta będzie stanowić załącznik nr 3 do umowy.
6) Wyłoniony Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest do kontaktu z Zamawiającym w celu uzgodnienia szczegółowych informacji dotyczących wyhaftowania loga Zamawiającego na wyszczególnionym asortymencie.
7) Produkty zamówione powinny być dostarczane do miejsc określonych w zapotrzebowaniu, w dni robocze, w godz. 8:00 - 15:00. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia towaru za pomocą przesyłki kurierskiej.
8) Przewidywana częstotliwość dostaw: Zamawiający przewiduje możliwość sukcesywnego dostarczania poszczególnych partii produktów objętych przedmiotem zamówienia, do poszczególnych jednostek CUL.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia ilościowego dostaw towarów wyszczególnionych w FORMULARZACH KALKULACJI CENOWEJ - załącznik do SIWZ o nr 1A- 1C .
10) Wykonawca oświadcza, że nie będzie występował względem Zamawiającego z roszczeniami z tytułu niezrealizowanych dostaw produktów wskazanych w Załączniku o nr 1A- 1C.
11) Ostateczna wartość dostaw wynikać będzie z faktycznej ilości dostarczonego PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, według cen zawartych w FORMULARZU KALKULACJI CENOWEJ - załącznik o nr 1A-1C do SIWZ.

1.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca składa jedną ofertę na dostawy do niżej wymienionych jednostek CUL. Specyfikacji ilościowa dostaw do poszczególnych jednostek CUL stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiany asortyment Wykonawca dostarczy do następujących jednostek Zamawiającego:

- HOTEL ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położony przy ul. 29 Listopada 3 B,
00-465 Warszawa
-OSW JAWOR w Polańczyku, położony przy ul. Zdrojowej 21, 38-610 Polańczyk
- OSW w Międzyzdrojach, położony przy ul. Krótkiej 1, 72-500 Międzyzdroje,
- OSW OLIMPIA w Poznaniu, przy ul. Taborowej 8, 60-790 Poznań
- OSW w Dziwnowie, Koniecznego 13, 72-418 Dziwnów,
- Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowy MORSKIE UROCZYSKO, 76 -270 Ustka-Uroczysko,
- Hotelik Słowiański, ul. Potulicka 1, 70-233 Szczecin
- OSW w Świnoujściu, ul. Słowackiego 4-6, 72-600 Świnoujście
- OSW w Szklarskiej Porębie, Kompleks OLIMP, ul. 1-go Maja 62-64, Rzemieślnik, ul. Górna 21, 58-580 Szklarska Poręba
- OSW Kaper w Juracie, ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata
1.5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
1.6 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom w zakresie obsługi wpłat i wypłat gotówkowych. W pozostałym zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca może również korzystać z podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania w załączniku nr 2 (Formularz ofertowy) części (zakresu) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty brutto.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Logistycznych
Ulica ul. Słoneczna 37
Nr domu 37
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-789
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 601 33 29
Fax 22 601 50 11
Regon 14273254600000
E mail agnieszka.szajkowska@cul.com.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytucja gospodarki budżetowej
Rodzaj zam inny Instytucja gospodarki budżetowej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, do wysokości maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełniania warunku, jeżeli przepisy nie wymagają uprawnień do prowadzenia działalności
Wiedza wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
Potencjal wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
Zdolne wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
Sytuacja wg oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 12.1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy załączniku nr 5 do SIWZ. 12.2. Zmiana umowy będzie możliwa w przypadkach i na warunkach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.cul.com.pl
Spec war Centrum Usług Logistycznych ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, pok. 105
Data skl 15/07/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)