Zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

Publication date 2016-07-12
End date 2016-07-20 10:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Meble do przechowywania,
  • Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 130533 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301914008, 446191103, 189000008, 446191103, 391730005, 446181006, 446181006, 444213000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu:
ZADANIE NR 1 - Zakup i dostawa niszczarek oraz worków i oleju do niszczarek dla
14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
ZADANIE NR 2 - Zakup i dostawa różnego rodzaju sprzętu do ochrony informacji niejawnych tj. : pojemników na klucze, zestawów plombowniczych, depozytorów na telefony komórkowe, depozytorów na laptopy, szafek na klucze, szafek metalowych na pojemniki na klucze, szafki alarmowej, skrzyń aluminiowych z zamkami do ewakuacji, kufra do przewozu dokumentów niejawnych, worków ewakuacyjnych na dokumenty oraz zestawów zabezpieczających do worków ewakuacyjnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
ZADANIE NR 3 - Zakup i dostawa szaf stalowych klasy A, B, C oraz sejfów
dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.

Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu (sprzętu) będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a) zadanie nr 1 o kwotę: 70 000,00 zł netto;
b) zadanie nr 2 o kwotę: 40 000,00 zł netto;
c) zadanie nr 3 o kwotę: 30 000,00 zł netto;
realizacja zamówienia (dostawa sprzętu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2016 r.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 5/1 do SIWZoraz załącznik nr 6.1 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 5/2 do SIWZ oraz załącznik nr 6.2 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 5/3 do SIWZ, załącznik nr 6.3 do SIWZ, załącznik nr 8 do SIWZ oraz projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 60-811
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 261 57 48 02
Fax 261 57 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium nie dotyczy
Uprawnienie Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wiedza Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Potencjal Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zdolne Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Sytuacja Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1.Oferta powinna ponadto zawierać: 1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2)formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3) do SIWZ; 3)pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: dla zadania nr 1: 1.Certyfikat bezpieczeństwa wg DIN 66399 dla P-4, P-5 i P-7 dla niszczarek zgodnie z Formularzem cenowym 2.Certyfikat lub Świadectwo CE wystawione przez producenta lub dokument równoważny - Deklarację zgodności wyrobu dla niszczarek zgodnie z Formularzem cenowym dla zadania nr 3: 1.Certyfikat do przechowywania dokumentów potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami szaf stalowych klasy A, B i C 2.Atest higieniczny PZH dla szaf kartotekowych z poz. 4,5,6
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy według projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 czas realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Spec www www.14wog.wp.mil.pl
Spec war 14 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. BUKOWSKA 34 60-811 POZNAŃ budynek nr 9
Data skl 20/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, ul. Bukowska 34, Poznań, kancelaria jawna 14 WOG-u (budynek nr 2, pokój. 17A), czynna pon.-pt w godz. 7.30 - 11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 2 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)