Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja i uruchomienie urządzeń do systemu telefonii IP dla KMP w Legnicy, wykonanie projektu technicznego i dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie warsztatów dla służb technicznych Zamawiającego.

Publication date 2016-07-14
End date 2016-07-22 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt sieci telefonicznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 136963 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 324290006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja i uruchomienie urządzeń do systemu telefonii IP dla KMP w Legnicy, wykonanie projektu technicznego i dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie warsztatów dla służb technicznych Zamawiającego.
Minimalne parametry techniczne i funkcjonalne urządzeń, a także szczegółowy opis czynności do wykonania w ramach realizacji przedmiotu niniejszej umowy zostały opisane w załączniku nr 1.1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-040
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2016
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający uzna warunek opisany w pkt. 1 lit. c za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy będą dysponowali: a) osobą posiadającą certyfikat Cisco CCIE o specjalności routing&switching lub równoważny (w zależności od producenta dostarczonego sprzętu) b) osobą posiadającą certyfikat Cisco CCNP o specjalności voice lub równoważny (w zależności od producenta dostarczonego sprzętu). Dopuszcza się możliwość pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem łącznego spełnienia przez wskazaną osobę wyżej określonych wymagań.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231), od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, przedstawienie: a) dokumentów potwierdzających minimalne parametry oferowanych urządzeń wskazanych w Formularzu ofertowym (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne); b) oświadczenia potwierdzające, że dostarczone urządzenia oraz przedmiot zamówienia spełniają wymagania opisane przez Zamawiającego w załączniku numer 1.1. do SIWZ. Treść oświadczenia zawarto w załączniku numer 1.1. do SIWZ. Dokumenty winny być złożone formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku dołączenia kart katalogowych lub innych dokumentów sprzętu opracowanych przez producenta dostarczanego urządzenia, jeżeli nie udostępnia on dokumentacji w języku polskim, Zamawiający dopuszcza jej wersję w języku angielskim.
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony i podpisany załączniki nr 1.1. do SIWZ 2. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, VII i VIII 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium 4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 5. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 6.1. Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 6.4. Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik numer 3 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach: -gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron, -gdy na podstawie zaistniałych okoliczności, polegających w szczególności na zaprzestaniu produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń lub zaprzestaniu produkcji zaoferowanego urządzenia Wykonawca nie będzie mógł zrealizować dostawy urządzeń wymienionych w specyfikacji i o parametrach określonych w załączniku nr 1 i 2, -gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT, -gdy zmianie ulegnie numer konta bankowego, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie, -zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r., poz. 2008 tekst jednolity) oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez Wykonawcę. 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest to konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres udzielonej gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Spec war w siedzibie zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33 )
Data skl 22/07/2016
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31-33 )
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)