1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Sądzie Rejonowym dla Krakowa- Śródmieścia w Krakowie, obejmująca przeglądy, naprawy i konserwacje oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów i części zamiennych w zamian za opłatę, obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków. 2.Szczegółowe zestawienie drukarek, których dotyczy niniejsze postępowanie zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Szacunkowa ilość wydruków w poszczególnych formatach wraz z opisem została zawarta w załączniku nr 6 - formularz cenowy- do SIWZ. 4.Kompleksowa obsługa serwisowa obejmuje: a) wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych z częstotliwością dwa razy w ciągu trwania umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a w szczególności: -całkowity demontaż drukarki, -dokonywanie sprawdzenia drukarki pod względem uszkodzeń mechanicznych, -ocenę (ekspertyzę) stanu technicznego urządzeń, -odkurzanie drukarki z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), -oczyszczenie układu skanowania drukarki mającego bezpośredni wpływ na jakość wydruku, -oczyszczenie układu napędowego drukarki, -oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), -oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), -smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, -wymianę uszkodzonych części, -montaż oczyszczonych elementów, -sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów drukarki, -oczyszczenie obudowy drukarki, -wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi z tym, że kopie testowe wykonane podczas przedmiotowego testowania będą odliczane od ogólnej liczby wykonanych wydruków, -wystawienie szczegółowej -karty serwisowej-, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną, b)naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych, c)dostawę i wymianę tonerów oraz innych materiałów eksploatacyjnych, d)dojazd i transport do siedziby Zamawiającego i jego poszczególnych jednostek, e)wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości, f)czas reakcji serwisowej nie dłuższy niż czas wskazany przez wykonawcę w formularzu ofertowym, liczony od momentu telefonicznego lub mailowego zgłoszenia, pod warunkiem powiadomienia Wykonawcy do godz.12.00. Jeżeli powiadomienie nastąpi po godz.12.00 Wykonawca przystąpi do realizacji następnego dnia roboczego do godz.12.00, przy czym Zamawiający informuje, że czas reakcji serwisowej winien wynieść maksymalnie 6 godzin. g)czas naprawy nie dłuższy niż 24 godziny od momentu przystąpienia do jej wykonywania. h)dostarczenie urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy lub wyższej w przypadku usterki niemożliwej do usunięcia w siedzibie Zamawiającego (przy czym zgodność musi być zachowana w minimum następujących kryteriach: możliwość instalacji sterowników na komputerach Zamawiającego, prędkość wydruku, możliwość drukowania na kopertach, liczba stron wydrukowanych w ciągu minuty itd.) i)odbiór i utylizację zużytych części i materiałów eksploatacyjnych . 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone przez Wykonawcę części zamienne i materiały eksploatacyjne były najwyższej jakości i wolne od wad, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia, ani też uszkodzeń i awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. 6.Na wymienione części i materiały eksploatacyjne oraz robociznę Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji 12 miesięcznej. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenia drukarki, powstałe z jego winy w czasie wykonywania napraw i innych czynności serwisowych oraz za dostarczone i wymienione części i materiały eksploatacyjne niezbędne do sprawnego działania urządzenia, w sposób zapewniający ciągłość jego pracy. 8.Czynności serwisowe realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania drukarki, w dni robocze i w godzinach urzędowania Zamawiającego. Wykaz lokalizacji: - ul. Przy Rondzie 7, Kraków - ul. Przy Rondzie 6, Kraków - ul. Mogilska 17, Kraków - ul. Kordylewskiego 11, Kraków (wszystkie budynki znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie) 9.W razie konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, przed przetransportowaniem urządzenia do jego siedziby, konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na wykonanie usługi oraz dokumentu (protokołu) zezwalającego na jego wywóz, z wyszczególnieniem: typu drukarki, nr fabrycznego, nr inwentarzowego, oraz przebiegu . W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy, w momencie odbierania urządzenia od Zamawiającego. 10.W przypadku niemożności dokonania naprawy urządzenia - niezależnego od Wykonawcy (brak możliwości pozyskania części - zaniechanie produkcji, urządzenie niezdatne do dalszej eksploatacji z uwagi na nadmierne zużycie, itp. ) Wykonawca przedstawi ekspertyzę techniczną dotyczącą stanu technicznego danego urządzenia celem wycofania sprzętu z eksploatacji. 11.Prowadzenie i potwierdzenie miesięcznej ewidencji ilości wykonanych wydruków w poszczególnych formatach dokonywane będzie w oparciu o system zliczania wydruków funkcjonujący u Zamawiającego. 12.Wspólny Słownik Zamówień Publicznych CPV: 503 130 00-2 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 503 230 00-5 naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych 301 251 10-5 tonery do drukarek laserowych/faksów 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości oraz asortymentu drukarek (poprzez zmniejszenie lub zwiększenie) a także zmianę ich lokalizacji w przypadku zmian organizacyjnych. Zmiana taka nie będzie miała znaczenia dla sposobu obliczania wynagrodzenia. 14. Zamawiający zastrzega możliwość wymiany zużytego sprzętu na nowy poprzez wycofanie starego urządzenia z eksploatacji i zastąpienie go nowym, bez wpływu na cenę oraz pozostałe warunki określone w SIWZ oraz wzorze umowy. |