Zakup i dostawa 12 sztuk czytników kart inteligentnych, 19 sztuk skanerów komputerowych i 12 sztuk czytników linii papilarnych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych.

Publication date 2016-08-18
End date 2016-08-26 10:00:00
Instytucja Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 301590 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302333004, 302161100
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) część I: zakup i dostawa 12 sztuk czytników kart inteligentnych,
2) część II: zakup i dostawa 19 sztuk skanerów komputerowych
3) część III: zakup i dostawa 12 sztuk czytników linii papilarnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r.
4. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
5. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim.
6. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.
7. Informacje dotyczące części I i III:
1) Czytniki muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców.
2) W terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia przesłania Wykonawcy informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojedynczy egzemplarz czytnika zaoferowany w ofercie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, do przeprowadzenia testów.
3) Pozytywny wynik testów będzie warunkiem zawarcia umowy. Zamawiający przeprowadzi testy w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia czytnika. Testowanie czytnika będzie w szczególności polegało na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną.


Opis

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r.
3. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
4. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim.
5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.
6.Informacje dotyczące części I:
1)Czytniki muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców.
2)W terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia przesłania Wykonawcy informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojedynczy egzemplarz czytnika zaoferowany w ofercie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, do przeprowadzenia testów.
3)Pozytywny wynik testów będzie warunkiem zawarcia umowy. Zamawiający przeprowadzi testy w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia czytnika. Testowanie czytnika będzie w szczególności polegało na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT.
4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r.
3. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
4. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim.
5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2016 r.
3. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 12 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
4. Do urządzeń musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym/i numerem/ami seryjnym/i, a także instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim.
5. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację.
6. Informacje dotyczące części III:
1) Czytniki muszą zapewnić współpracę z Systemem Informatycznym POBYT zarządzanym przez Urząd do Spraw Cudzoziemców.
2) W terminie 5 dni roboczych liczonych od dnia przesłania Wykonawcy informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pojedynczy egzemplarz czytnika zaoferowany w ofercie, wraz z niezbędnym oprogramowaniem, do przeprowadzenia testów.
3) Pozytywny wynik testów będzie warunkiem zawarcia umowy. Zamawiający przeprowadzi testy w terminie 5 dni roboczych od dnia dostarczenia czytnika. Testowanie czytnika będzie w szczególności polegało na sprawdzeniu poprawności działania urządzenia w ramach zadań wykonywanych w Systemie Informatycznym POBYT.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pomocy technicznej przy uruchomieniu czytników poprzez doradztwo udzielone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ulica Al. Niepodległości
Miejscowosc Poznań
Kod poczt 61713
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 618 541 300
Adres strony url www.poznan.uw.gov.pl
Regon 51433100000
E mail zampubl@poznna.uw.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja rządowa terenowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.poznan.uw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.poznan.uw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, Sekretariat Biura Organizacyjno-Administracyjnego, pokój nr 373 budynek A
Numer referencyjny OA-VII.272.5.36.2016.4
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 3 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowe zestawienie typów i modeli oferowanego sprzętu wraz ze szczegółowym opisem parametrów technicznych oferowanego sprzętu.
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) część I – 1 900, 00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100), 2) część II – 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt zł 00/100) 3) część III – 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł 00/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy zgodnie z przesłankami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60.00
Czy aukcja Nie
Data skl 26/08/2016
Godz skl 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)