przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 209 000 euro na realizację zadania polegającego na sprzedaży wraz z dostawą komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu

Publication date 2016-09-30
End date 2016-11-03 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Sopotu
Miejscowość Sopot
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 316161 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302130005
Adres strony internetowej siwz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na sprzedaży wraz z dostawą komputerów, oprogramowania i sprzętu informatycznego dla Urzędu Miasta Sopotu z podziałem na 6 części.
CZĘŚĆ I - monitory, komputery stacjonarne i przenośne;
CZĘŚĆ II - aktualizacja i rozbudowa posiadanego oprogramowania microsoft;
CZĘŚĆ III - VMWARE - aktualizacja i rozbudowa posiadanej infrastruktury wirtualizacyjnej;
CZĘŚĆ IV - serwery - rozbudowa posiadanego klastra;
CZĘŚĆ V - oprogramowanie bezodanowe oracle - aktualizacja posiadanego środowiska oprogramowania GIS;
CZĘŚĆ VI - kamery IP wraz z uchwytami.


Opis

monitory, komputery stacjonarne i przenośneaktualizacja i rozbudowa posiadanego oprogramowania microsoft;VMWARE - aktualizacja i rozbudowa posiadanej infrastruktury wirtualizacyjnej;serwery - rozbudowa posiadanego klastra;oprogramowanie bezodanowe oracle - aktualizacja posiadanego środowiska oprogramowania GISkamery IP wraz z uchwytami.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Gmina Miasta Sopotu
Ulica ul. Tadeusza Kościuszki
Miejscowosc Sopot
Kod poczt 81704
Wojewodztwo pomorskie
Tel 585 213 750
Fax 585 510 133
Adres strony url http://www.miasto.sopot.pl/strona/strona_glowna
Regon 598492000000
E mail przetargi@sopot.pl
Czy obowiazkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.sopot.pl/Article/id,104.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.sopot.pl/Article/id,104.html
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w sposób tradycyjny: osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Zastrezega prawo grup czesci zamawiający nie zastrzega sobie prawa w tym zakresie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sopotu - Kancelaria Ogólna, pok. nr 16 ul. Kościuszki 25/27, 1-704 Sopot
Numer referencyjny ZP.272.23.RI.2016.MSt
Rodz zam D
Okres2c 19/12/2016
Szacunkowa wart zam calosc 536585.00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do siwz – oświadczenia Wykonawcy (obligatoryjne i fakultatywne).
Zakresie warunkow udzialu aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do siwz – oświadczenia Wykonawcy (obligatoryjne i fakultatywne).
Zakresie kryteriow selekcji Oferta Wykonawcy zawierająca wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz/idw wraz z kosztorysem ofertowym
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 -14 oraz 16-20 lub ust. 5 uPzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 uPzp. Zamawiający dokona oceny, czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 5 pkt 1
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu PN
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: - zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, - zmiany terminów płatności wynikającej z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie na rzecz Wykonawcy, - zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z: *działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy, *wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w tym takich jak: upadłość (lub niemożność realizowania z innego ważnego powodu) kluczowego podwykonawcy lub dostawcy, czego nie można było przewidzieć na etapie ofertowania przy zachowaniu należytej staranności, a prace lub dostawy danego podmiotu są istotne dla zrealizowania przedmiotu umowy i jest obiektywnie niemożliwe w krótkim czasie zastąpienie tego Wykonawcy lub dostawcy. Dokonanie ww. zmian jest możliwe po uzyskaniu zgody, wyrażonej na piśmie przez Zamawiającego. - zmiany podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnienia przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny. - zmiana poszczególnych etapów dostaw, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy. Zmiany te wymagają wcześniejszego uzgodnienia oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji nie ma konieczności sporządzania aneksu do umowy. Zmiany, o których mowa powyżej wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), - zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktów między Stronami, - zmiana sposobu płatności. W trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zawiadamia Zamawiającego o: - zmianie siedziby lub nazwy firmy, - zmianie osób reprezentujących, - ogłoszeniu upadłości, - ogłoszeniu likwidacji, - zawieszeniu działalności, - wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy aukcja Nie
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Data skl 03/11/2016
Godz skl 12:00
IV 4 4 jezyki postępowanie prowadzone jest w języku polskim
Termin on
Okres liczba dni 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)