Biuletyn |
2016
|
Nazwa |
Gmina Miasta Sopotu
|
Ulica |
ul. Tadeusza Kościuszki
|
Miejscowość |
Sopot
|
Kod Pocztowy |
81704
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
585 213 750
|
Fax |
585 510 133
|
Adres strony url |
http://www.miasto.sopot.pl/strona/strona_glowna
|
Regon |
598492000000
|
E-mail |
przetargi@sopot.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.sopot.pl/Article/id,104.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.sopot.pl/Article/id,104.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w sposób tradycyjny: osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
zamawiający nie zastrzega sobie prawa w tym zakresie
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sopotu - Kancelaria Ogólna, pok. nr 16 ul. Kościuszki 25/27, 1-704 Sopot
|
Numer referencyjny |
ZP.272.23.RI.2016.MSt
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
19/12/2016
|
Szacunkowa wart zam calosc |
536585.00
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje tego warunku udziału w postępowaniu
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do siwz – oświadczenia Wykonawcy (obligatoryjne i fakultatywne).
|
Zakresie warunkow udzialu |
aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do siwz – oświadczenia Wykonawcy (obligatoryjne i fakultatywne).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Oferta Wykonawcy zawierająca wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz/idw wraz z kosztorysem ofertowym
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 -14 oraz 16-20 lub ust. 5 uPzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 uPzp.
Zamawiający dokona oceny, czy brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w przedmiotowym postępowaniu na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 25 ust. 5 pkt 1
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
- zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
- zmiany terminów płatności wynikającej z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie na rzecz Wykonawcy,
- zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niezawinionych i niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z:
*działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostawy,
*wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, w tym takich jak: upadłość (lub niemożność realizowania z innego ważnego powodu) kluczowego podwykonawcy lub dostawcy, czego nie można było przewidzieć na etapie ofertowania przy zachowaniu należytej staranności, a prace lub dostawy danego podmiotu są istotne dla zrealizowania przedmiotu umowy i jest obiektywnie niemożliwe w krótkim czasie zastąpienie tego Wykonawcy lub dostawcy.
Dokonanie ww. zmian jest możliwe po uzyskaniu zgody, wyrażonej na piśmie przez Zamawiającego.
- zmiany podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnienia przez nowego podwykonawcę takich samych warunków jak podwykonawca pierwotny.
- zmiana poszczególnych etapów dostaw, nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy. Zmiany te wymagają wcześniejszego uzgodnienia oraz pisemnej akceptacji Zamawiającego. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji nie ma konieczności sporządzania aneksu do umowy.
Zmiany, o których mowa powyżej wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz sporządzania aneksu do umowy.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
- zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktów między Stronami,
- zmiana sposobu płatności.
W trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zawiadamia Zamawiającego o:
- zmianie siedziby lub nazwy firmy,
- zmianie osób reprezentujących,
- ogłoszeniu upadłości,
- ogłoszeniu likwidacji,
- zawieszeniu działalności,
- wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Data składania wniosków |
03/11/2016
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
postępowanie prowadzone jest w języku polskim
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|