| Biuletyn |
2016
|
| Nazwa |
Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Ulica |
ul. Cegłowska
|
| Nr domu |
80
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
01809
|
| Panstwo |
Polska
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
225 690 247
|
| Fax |
228 341 820
|
| Email |
zp@bielanski.med.pl
|
| Adres strony url |
www.bielanski.med.pl
|
| Regon |
1229869700000
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
podmiot prawa publicznego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bielanski.bip-e.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bielanski.bip-e.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-90/2016). Nie otwierać przed dniem 30.11.2016 r., godz. 11.00”.
|
| Czy podzielone na czesci |
Tak
|
| Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Bielański SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych
|
| Numer referencyjny |
ZP-90/2016
|
| Rodz zam |
D
|
| Okres2c |
12
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
| Czas |
O
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
| Zakresie warunkow udzialu |
2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art 25 ust.1 pkt 1) oraz 3) ustawy Pzp oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.2. w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.1. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych
i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
2.3. w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta
z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
2.4. Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt VII.2.1. niniejszej SIWZ.
UWAGA.Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego:
3.1. materiały informacyjne (np. foldery, opisy techniczne, ulotki, oświadczenie producenta, karty katalogowe produktów) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów – dotyczy poz. 4, 19, 20, 21, 53, 61, 64, 81, 115.
3.2. Próbki dla pozycji 19, 20, 21 (po 1 oryginalnie zapakowanej ryzie dla każdej z wymienionych pozycji – jeżeli zaoferowany jest papier o identycznych parametrach, tego samego producenta, wystarczy przedłożyć próbkę jedynie dla poz. 19 – formatu A4).
Próbki będą podlegały ocenie, pod kątem spełniania zapisów SIWZ. W terminie do 7 dni od uprawomocnieniu wyników postępowania, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego
z wnioskiem o zwrot nieużytych w procesie oceny próbek, z zastrzeżeniem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Po wskazanym terminie, próbki podlegać będą utylizacji.
3.3. Dokumenty wskazane w pkt 3.1. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu.
3.4. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą.
UWAGA.Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
|
| Czy wadium |
Nie
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
| Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Nie
|
| Kryt 0 |
cena
|
| Kryt 0p |
98
|
| Czy aukcja |
Nie
|
| Data skl |
30/11/2016
|
| Godz skl |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| Termin |
on
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
| IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
| IV 6 5 |
Nie
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|