Dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie ZP-90/2016.

Data publikacji 2016-11-22
Data zakończenia 2016-11-30 10:30:00
Instytucja Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Skoroszyty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 348986 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 211256922, 228510000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części: pakiet 1 – artykuły biurowe, pakiet 2 – koperty firmowe.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2016
Nazwa Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Cegłowska
Nr domu 80
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01809
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 225 690 247
Fax 228 341 820
Email zp@bielanski.med.pl
Adres strony url www.bielanski.med.pl
Regon 1229869700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.bielanski.bip-e.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bielanski.bip-e.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Szpital Bielański ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa „Oferta na dostawę artykułów biurowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-90/2016). Nie otwierać przed dniem 30.11.2016 r., godz. 11.00”.
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Bielański SP ZOZ, ul. Cegłowska 80, 01-809 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych
Numer referencyjny ZP-90/2016
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Zakresie warunkow udzialu 2. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art 25 ust.1 pkt 1) oraz 3) ustawy Pzp oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2.2. w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.1. niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2.3. w przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt VII.2.1, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne. 2.4. Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt VII.2.1. niniejszej SIWZ. UWAGA.Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom postawionym przez Zamawiającego: 3.1. materiały informacyjne (np. foldery, opisy techniczne, ulotki, oświadczenie producenta, karty katalogowe produktów) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów – dotyczy poz. 4, 19, 20, 21, 53, 61, 64, 81, 115. 3.2. Próbki dla pozycji 19, 20, 21 (po 1 oryginalnie zapakowanej ryzie dla każdej z wymienionych pozycji – jeżeli zaoferowany jest papier o identycznych parametrach, tego samego producenta, wystarczy przedłożyć próbkę jedynie dla poz. 19 – formatu A4). Próbki będą podlegały ocenie, pod kątem spełniania zapisów SIWZ. W terminie do 7 dni od uprawomocnieniu wyników postępowania, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zwrot nieużytych w procesie oceny próbek, z zastrzeżeniem Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Po wskazanym terminie, próbki podlegać będą utylizacji. 3.3. Dokumenty wskazane w pkt 3.1. powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. W przypadku gdy dokumenty nie potwierdzą w sposób jednoznaczny posiadanie wskazanych cech/parametrów lub będą budzić wątpliwości – Zamawiający może wezwać Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, do przeprowadzenia demonstracji zaoferowanego asortymentu (wybranych elementów, wskazanych przez Zamawiającego) – celem potwierdzenia spełniania wymagań postawionych w postępowaniu. 3.4. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. UWAGA.Zastosowana numeracja wynika z numeracji użytej w SIWZ.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 cena
Kryt 0p 98
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 30/11/2016
Godzina składania wniosków 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)