Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
|
Ulica |
ul. Oczapowskiego
|
Nr domu |
2
|
Miejscowosc |
Olsztyn
|
Kod poczt |
10719
|
Panstwo |
Polska
|
Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Tel |
895 233 420
|
Fax |
(089) 5233278
|
Email |
jasma@uwm.edu.pl
|
Adres strony url |
uwm.edu.pl
|
Regon |
51088420500010
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
inny:
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Oczapowskiego 2, 10 – 719 Olsztyn
|
Numer referencyjny |
12 / 2017 / PN / DZP
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu po upublicznieniu na stronie
http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html tzw.
Informacji z otwarcia ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany
Formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ zamieszczonym na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html 2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ zamieszczonym na stronie Zamawiającego tj. http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista
-przetargow.html 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem ofert
y, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (KRS lub CEIDG
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowią Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
Na podstawie przesłanek wskazanych w art. 144 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej.
Objęte przedmiotem umowy akcesoria będą mogły zostać zastąpione w trakcie trwania umowy przez innymi tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych (tj. identycznych lub lepszych) niż stanowiącymi przedmiot umowy oraz odpowiadającymi wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji, np. w sytuacji, kiedy z przyczyn niezależnych od stron umowy, konkretny model wskazany w ofercie, będzie niedostępny na rynku z powodu konsekwencji postępu technicznego. W przypadku wystąpienia do Zamawiającego z prośbą o zastąpienie akcesoriów Sprzedawca spełnić musi kumulatywnie poniższe wymogi:
zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie.
sprzedawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia akcesoriów zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora akcesoriów o braku dostępności akcesoriów zgodnego z umową.
każdorazowe zastąpienie akcesoriów komputerowych może odbyć się jedynie po zaakceptowaniu parametrów technicznych nowych akcesoriów przez Zamawiającego.
W przypadku zaistnienia którejś z wymienionych okoliczności, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy,
Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 2, strony ustalają nowy termin
realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy.
W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 4 ppkt. 2), 3) strony ustalają nowy zakres przedmiotu umowy o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych (tj. identycznych lub lepszych) od obowiązujących. Zmiana w umowie nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Sprzedawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. Sprzedawca wraz z prośbą o umożliwienie zastąpienia akcesoriów zobowiązuje się do dostarczenia uzasadnienia oraz oświadczenia producenta lub dystrybutora akcesoriów o braku dostępności akcesoriów zgodnego z umową.
Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data skl |
20/01/2017
|
Godz skl |
10:00
|
Termin |
on
|
Okres liczba dni |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy uniewaznienie |
Tak
|