Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Publication date | 2016-06-20 |
End date | 2016-06-29 12:00:00 |
Instytucja | Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 94431 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301920001, 301976442, 301995005, 302374302, 301921301, 301921600, 301973205, 301973308, 301992301, 226000006, 249100006, 228000008, 301412001, 301921002, 392412005, 220000000, 301950002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej artykułami biurowymi na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w Wykazie zamawianych artykułów wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, oraz w Wykazie zamawianego papieru wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 B do SIWZ. 3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w pkt 6 III rozdziału SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.1. rozdziału III SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.2. rozdziału III SIWZ. 6.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 1 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 6.2. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych w zadaniu nr 1 Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ: a) nazwę oferowanego produktu (model lub producent), b) dołączyć do oferty próbki artykułów biurowych równoważnych w ilości po 1 szt. c) dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu w stosunku do artykułów w poz. 69-72 Specyfikacji przedmiotu zamówienia pkt 6.1. tj. skoroszyty kartonowe, teczki kartonowe wiązane i z gumką, tj. karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis oferowanych artykułów równoważnych w tym parametry wskazane przez Zamawiającego, 6.3. Dołączyć do oferty karty katalogowe lub opis produktu dla oferowanych artykułów w poz. 55, 57, 98 tj. koszulki A4, spinacze do archiwizacji Specyfikacji przedmiotu zamówienia pkt 6.1, oraz podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ nazwę oferowanego produktu dla tych pozycji (model lub producent). 7.Dostawy artykułów biurowych do jednostek Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załączników nr 5A, 5B do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 31.10.2016r. Przy czym dostawy do Oddziału Regionalnego odbywać się będą w kilku partiach, natomiast dostawy do Biur Powiatowych w co najmniej dwóch partiach. Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1 i nr 2) do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostaną zrealizowane w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Biur Powiatowych. 8.Materiały biurowe (zadanie nr 1 i nr 2) muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu. 9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym bez uwag i zastrzeżeń wraz z dołączonym dokumentem WZ. 10.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. Opis1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w rozdziale III pkt 6.1. SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. 2. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 5 A do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 4.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 zawarte są we projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 A do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w rozdziale III pkt 6.2. SIWZ 2. Wykonawca dostarczy papier ksero na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 5 B do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny |
Ulica | ul. Szafera 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 71-245 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 91 4698400 |
Fax | 91 4394763 |
Internet | www.arimr.gov.pl |
Regon | 01061308300161 |
E mail | malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Adres dyn zak | www.arimr.gov.pl |
Rodzaj zam | Inny: Agencja wykonawcza |
Rodzaj zam inny | Agencja wykonawcza |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/10/2016 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. |
Wiedza | Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w zakresie zadania nr 1, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie główne dostawy artykułów biurowych odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający pod pojęciem główne dostawy rozumie przedstawienie wykazu zawierającego zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia określonego w rozdziale VII pkt. 1 ppkt 2 SIWZ. Oznacza to, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych dostaw w tym informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. |
Potencjal | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | Część I zamówienia: a) w przypadku oferowania artykułów równoważnych: - próbki artykułów w ilości po 1 szt. - karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis w tym parametry wskazane przez Zamawiającego (pkt 6.1. rozdz. III SIWZ) dla oferowanych artykułów w poz. 69, 70, 71, 72 formularza ofertowego tj. skoroszyty kartonowe, teczki kartonowe wiązane i z gumką. b) karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis dla oferowanych artykułów w poz. 55, 57, 98 formularza ofertowego tj. koszulki A4, spinacze do archiwizacji (pkt 6.1. rozdz. III SIWZ). Część II zamówienia: a) dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego papieru ksero (specyfikacja techniczna, wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub inny równoważny) dla poz. 1,2 specyfikacji przedmiotu zamówienia - papieru ksero (rozdział III SIWZ pkt 6.2.) |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego (OR) |
Kryt 2p | 5 |
Kryt 3 | termin dostawy artykułów biurowych do 18 Biur Powiatowych (BP) |
Kryt 3p | 5 |
Spec www | www.arimr.gov.pl |
Spec war | Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin |
Data skl | 29/06/2016 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin. Kancelaria pok. nr 19. |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | nie dotyczy |
Czy uniewaznienie | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |