Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

Publication date 2016-07-28
End date 0000-00-00 00:00:00
Instytucja Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Tusz,
  • Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
  • Maszyny liczące L 74/42 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Noże i nożyczki,
  • Kleje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167397 / 2016
Document type ZP-403
Cpv code 301920001, 301976442, 301995005, 302374302, 301921301, 301921600, 301973205, 301973308, 301992301, 226000006, 249100006, 228000008, 301412001, 301921002, 392412005, 220000000, 301950002
BZP Zobacz
Depends on

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej artykułami biurowymi na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w Wykazie zamawianych artykułów wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, oraz w Wykazie zamawianego papieru wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 B do SIWZ. 3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w pkt 6 III rozdziału SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.1. rozdziału III SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.2. rozdziału III SIWZ. 7.Dostawy artykułów biurowych do jednostek Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załączników nr 5A, 5B do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 31.10.2016r. Przy czym dostawy do Oddziału Regionalnego odbywać się będą w kilku partiach, natomiast dostawy do Biur Powiatowych w co najmniej dwóch partiach. Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1 i nr 2) do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostaną zrealizowane w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Biur Powiatowych. 8.Materiały biurowe (zadanie nr 1 i nr 2) muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu. 9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym bez uwag i zastrzeżeń wraz z dołączonym dokumentem WZ. 10.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 zawarte sa w umowach sporządzonych wg wzorów umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
Ulica ul. Szafera 10
Nr domu 10
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 71-245
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4698400
Fax 91 4394763
Regon 01061308300161
E mail malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl
Nrbiuletynu 1
Nrpozycji 94431
Datawydaniabiuletynu 2016-06-20
Czy obowiazkowa Tak
Czy biul pub Tak
Biul pub rok 2016
Biul pub poz 94431
Czy zmiana ogl Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Agencja wykonawcza
Rodzaj zam inny Agencja wykonawcza
Rodz zam D
Kod trybu PN
Zamowienie ue Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)