Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.
Publication date | 2016-07-28 |
End date | 0000-00-00 00:00:00 |
Instytucja | Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 167397 / 2016 |
Document type | ZP-403 |
Cpv code | 301920001, 301976442, 301995005, 302374302, 301921301, 301921600, 301973205, 301973308, 301992301, 226000006, 249100006, 228000008, 301412001, 301921002, 392412005, 220000000, 301950002 |
BZP | Zobacz |
Depends on |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwaną dalej SIWZ). 2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej artykułami biurowymi na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w Wykazie zamawianych artykułów wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, oraz w Wykazie zamawianego papieru wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 B do SIWZ. 3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w pkt 6 III rozdziału SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.1. rozdziału III SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.2. rozdziału III SIWZ. 7.Dostawy artykułów biurowych do jednostek Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załączników nr 5A, 5B do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 31.10.2016r. Przy czym dostawy do Oddziału Regionalnego odbywać się będą w kilku partiach, natomiast dostawy do Biur Powiatowych w co najmniej dwóch partiach. Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1 i nr 2) do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostaną zrealizowane w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Biur Powiatowych. 8.Materiały biurowe (zadanie nr 1 i nr 2) muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu. 9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym bez uwag i zastrzeżeń wraz z dołączonym dokumentem WZ. 10.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 zawarte sa w umowach sporządzonych wg wzorów umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny |
Ulica | ul. Szafera 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 71-245 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 91 4698400 |
Fax | 91 4394763 |
Regon | 01061308300161 |
E mail | malgorzata.zychowicz@doplaty.gov.pl |
Nrbiuletynu | 1 |
Nrpozycji | 94431 |
Datawydaniabiuletynu | 2016-06-20 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Czy biul pub | Tak |
Biul pub rok | 2016 |
Biul pub poz | 94431 |
Czy zmiana ogl | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Agencja wykonawcza |
Rodzaj zam inny | Agencja wykonawcza |
Rodz zam | D |
Kod trybu | PN |
Zamowienie ue | Nie |