Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów.
Publication date | 2016-06-22 |
End date | 2016-07-04 10:00:00 |
Instytucja | Rejonowy Zarząd Infrastruktury |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 98537 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391000003, 391411003, 391300002 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
They depend on the |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I zamówienia - zakup regałów na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia 17WOG bud.nr 82 w m. Koszalin, Część II zamówienia - wyposażenie nowo wyremontowanej plebani w m. Świnoujście, obiektów po remoncie, które nie zmieniły przeznaczenia Sztab12 DZ w m. Szczecin oraz nowo formowanych pododdziałów. 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z Rozdzielnikiem stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik nr 5.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. Część I zamówienia - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem regałów na I, II, III piętrze budynku magazynowego w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66. Część II zamówienia - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem sprzętu kwaterunkowego (wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ) na parterze oraz II piętrze budynku w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2, a pozostały sprzęt - magazyny Sekcji Obsługi Infrastruktury wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt własny Wykonawcy, do pomieszczeń magazynowych lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych ( w uzgodnieniu z użytkownikiem). Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. 5. Sprzęt kwaterunkowy powinien być dostarczony zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 6. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przekazać komisji oryginały lub kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych na dostarczany sprzęt tj. atesty, certyfikaty, aprobaty itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 7. Wykaz osób wskazanych do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części I, II zamówienia. Odbiór dostawy u odbiorcy docelowego odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy współudziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą. 9. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy. 10. Na przedmiot zamówienia muszą być wypełnione i przekazane droga elektroniczną do odbiorców karty wyrobu (część B,C,D) format Excel na 14 dni przed planowaną dostawą. Dodatkowe informacje ww. zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. 11. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. 12. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 13. Wartość szacunkowa zamówienia: Część I - 152 177,00 zł Część II - 164 274,61 zł Opis1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z Rozdzielnikiem stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ - dla części I zamówienia. Część I zamówienia - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem regałów na I, II, III piętrze budynku magazynowego w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66. 3. Sprzęt kwaterunkowy powinien być dostarczony zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia. 4. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przekazać komisji oryginały lub kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych na dostarczany sprzęt tj. atesty, certyfikaty, aprobaty itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia. 5. Wykaz osób wskazanych do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części I zamówienia. Odbiór dostawy u odbiorcy docelowego odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy współudziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą. 7. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy. 8. Na przedmiot zamówienia muszą być wypełnione i przekazane droga elektroniczną do odbiorców karty wyrobu (część B,C,D) format Excel na 14 dni przed planowaną dostawą. Dodatkowe informacje ww. zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. 9. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. 10. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 11. Wartość szacunkowa zamówienia: Część I - 152 177,00 zł1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z Rozdzielnikiem stanowiącym oraz załącznik nr 5.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. Część II zamówienia - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem sprzętu kwaterunkowego (wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ) na parterze oraz II piętrze budynku w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2, a pozostały sprzęt - magazyny Sekcji Obsługi Infrastruktury wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt własny Wykonawcy, do pomieszczeń magazynowych lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych ( w uzgodnieniu z użytkownikiem). Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. 3. Sprzęt kwaterunkowy powinien być dostarczony zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 4. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przekazać komisji oryginały lub kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych na dostarczany sprzęt tj. atesty, certyfikaty, aprobaty itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 5. Wykaz osób wskazanych do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części II zamówienia. Odbiór dostawy u odbiorcy docelowego odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy współudziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą. 7. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy. 8. Na przedmiot zamówienia muszą być wypełnione i przekazane droga elektroniczną do odbiorców karty wyrobu (część B,C,D) format Excel na 14 dni przed planowaną dostawą. Dodatkowe informacje ww. zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. 9. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. 10. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 11. Wartość szacunkowa zamówienia: Część II - 164 274,61 zł |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Rejonowy Zarząd Infrastruktury |
Ulica | ul. Narutowicza 17B |
Nr domu | 17B |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 70-240 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 261 452026, 261 452000 |
Fax | 261 452024, 261 452029 |
Regon | 81006093700000 |
E mail | rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Organizacyjna MON |
Rodzaj zam inny | Jednostka Organizacyjna MON |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 50 |
Wadium | Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 500,00 PLN dla całości zamówienia, w tym (art. 45, 46): dla części I zamówienia: 4 000,00 PLN dla części II zamówienia: 4 500,00 PLN W przypadku składania oferty na kilka części, należy wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę tych części. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Spełnieniem warunku będzie posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. |
Wiedza | Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował: a) na części I zamówienia - minimum 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie regałów o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, b) na części II zamówienia- minimum 2 (dwa) zamówienia polegające na dostawie mebli biurowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. |
Potencjal | Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym pozwalającym na realizację zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. |
Zdolne | Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. |
Sytuacja | Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Inne dokumenty | Formularz cenowy dla części I i II zamówienia |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2) Zmiany danych teleadresowych; 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Zmiany terminu dostawy sprzętu kwaterunkowego w uzasadnionych przypadkach; 5) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Przedłużenie okresu gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.rziszczecin.wp.mil.pl |
Spec war | Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin. |
Data skl | 04/07/2016 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Miejsce: kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwał się będzie następującymi kryteriami i ich znaczeniem: Część I i II zamówienia Kryterium: cena - znaczenie: 90% Kryterium: przedłużenie okresu gwarancji - znaczenie: 10% Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 100 pkt. Liczba punktów zostanie zaokrąglona do 2 miejsc po przecinku. Liczba punktów przyznana za kryterium cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 90 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa wśród badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Max ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt. Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Przedłużenie okresu gwarancji zostanie określona wg wzoru: Pg = X/Y x 10 Pg - obliczone punkty za kryterium przedłużenie okresu gwarancji X - przedłużony okres gwarancji w badanej ofercie (w miesiącach) Y - maksymalny przedłużony okres gwarancji (w miesiącach) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt Wykonawca, który nie zaoferuje przedłużenia okresu gwarancji wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe: - Wykonawca może przedłużyć maksymalnie okres gwarancji o 24 miesiące. W przypadku podania okresu gwarancji większego niż 24 miesiące do obliczeń zostanie przyjęte 24 miesiące. Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i przedłużenia okresu gwarancji wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pg (Punkty przedłużenie okresu gwarancji) Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą. |
Czy uniewaznienie | Nie |