Zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów.
Publication date | 2016-07-29 |
End date | 0000-00-00 00:00:00 |
Instytucja | Rejonowy Zarząd Infrastruktury |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 167655 / 2016 |
Document type | ZP-403 |
Cpv code | 391000003, 391411003, 391300002 |
BZP | Zobacz |
Depends on |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu kwaterunkowego na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia, obiektów po remoncie które nie zmieniły przeznaczenia oraz nowo formowanych pododdziałów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I zamówienia - zakup regałów na wyposażenie magazynów ogólnego przeznaczenia 17WOG bud.nr 82 w m. Koszalin, Część II zamówienia - wyposażenie nowo wyremontowanej plebani w m. Świnoujście, obiektów po remoncie, które nie zmieniły przeznaczenia Sztab12 DZ w m. Szczecin oraz nowo formowanych pododdziałów. 3. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w Zestawieniu przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z Rozdzielnikiem stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik nr 5.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. Część I zamówienia - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem regałów na I, II, III piętrze budynku magazynowego w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66. Część II zamówienia - dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem sprzętu kwaterunkowego (wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ) na parterze oraz II piętrze budynku w Szczecinie przy ul. Zaleskiego 2, a pozostały sprzęt - magazyny Sekcji Obsługi Infrastruktury wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ. Dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem na koszt własny Wykonawcy, do pomieszczeń magazynowych lub innych pomieszczeń znajdujących się na parterach w budynkach kilkukondygnacyjnych ( w uzgodnieniu z użytkownikiem). Odległość z miejsc rozładunku do miejsc docelowych w magazynach do 50m. W miejscach dostaw nie występują rampy do rozładunku samochodów. 5. Sprzęt kwaterunkowy powinien być dostarczony zgodnie z opisem Zestawienie Przedmiotu Zamówienia - specyfikacja techniczna stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia, załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 6. Wykonawca przed odbiorem dostawy zobowiązany jest przekazać komisji oryginały lub kopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) obowiązujących dokumentów jakościowych na dostarczany sprzęt tj. atesty, certyfikaty, aprobaty itp., zgodnie z Zestawieniem przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna załącznik nr 4.1 do SIWZ - dla części I zamówienia oraz załącznik 4.2 do SIWZ - dla części II zamówienia. 7. Wykaz osób wskazanych do nadzorowania przyjęcia - odbioru dostawy zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Wykaz adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail) - dla części I, II zamówienia. Odbiór dostawy u odbiorcy docelowego odbywać się będzie komisyjnie w składzie: przedstawiciel zamawiającego (RZI Szczecin), przedstawiciel odbiorcy docelowego przy współudziale magazyniera, upoważniony przedstawiciel wykonawcy. Potwierdzeniem zrealizowania przedmiotu zamówienia będzie spisany protokół komisyjnego odbioru dostawy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić pisemnie potwierdzając gotowość realizacji dostaw osoby wskazane w załącznik nr 6 do SIWZ oraz Zamawiającego na 7 dni przed każdą planowaną dostawą. 9. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym zgodnie z wytycznymi określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczonych do Resortu Obrony Narodowej - Dziennik Urzędowy Ministra Obrony Narodowej z 07.01.2014 r. - Decyzja Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014 r. oraz numerem katalogowym WP pod rygorem odrzucenia dostawy. 10. Na przedmiot zamówienia muszą być wypełnione i przekazane droga elektroniczną do odbiorców karty wyrobu (część B,C,D) format Excel na 14 dni przed planowaną dostawą. Dodatkowe informacje ww. zakresie dostępne są u organizatora systemu GS1 w Polsce - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. 11. Wykonawca musi być czynnym uczestnikiem systemu GS1. 12. Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do wypełnienia i przekazania w postaci elektronicznej karty wyrobu do wszystkich odbiorców przedmiotu zamówienia na 14 dni przed planowaną dostawą zgodnie z załącznikiem nr 14 do SIWZ. Dane Jednostkowego Indeksu Materiałowego (JIM) zostaną przekazane wykonawcy przez odbiorcę po rozpatrzeniu karty wyrobu. 13. Wartość szacunkowa zamówienia: Część I - 152 177,00 zł Część II - 164 274,61 zł |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Rejonowy Zarząd Infrastruktury |
Ulica | ul. Narutowicza 17B |
Nr domu | 17B |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 70-240 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 261 452026, 261 452000 |
Fax | 261 452024, 261 452029 |
Regon | 81006093700000 |
E mail | rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl |
Nrbiuletynu | 1 |
Nrpozycji | 98537 |
Datawydaniabiuletynu | 2016-06-22 |
Czy obowiazkowa | Tak |
Czy biul pub | Tak |
Biul pub rok | 2016 |
Biul pub poz | 98537 |
Czy zmiana ogl | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Organizacyjna MON |
Rodzaj zam inny | Jednostka Organizacyjna MON |
Rodz zam | D |
Kod trybu | PN |
Zamowienie ue | Nie |