Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych

Publication date 2016-06-27
End date 2016-07-06 08:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Tablice,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105779 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301995005, 301950002, 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych w niżej wymienionych ilościach:
Zadanie nr 1 - Pudełka do lornetki - 500 szt.,
Zadanie nr 2 - Potykacz - stojak reklamowy - 22 szt.,
Zadanie nr 3 - Nalepka ostrzegawcza Nr 1 250x250 klasa 1- 1 000 szt.,
Nalepka ostrzegawcza Nr 1.4 250x250 klasa 1, Podklasa 1.4 - 500 szt.,
Zadanie nr 4 - Nalepki ADR - Materiały ciekłe zapalne (klasa 3) - 100 szt.,
Nalepki ADR - Materiały szkodliwy dla środowiska (ryba i drzewo) - 100 szt

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudełek do lornetki w ilości - 500 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa Potykaczy - stojaków reklamowych w ilości 22 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nalepek ostrzegawczych w niżej wymienionych ilościach:
1. Nalepka ostrzegawcza Nr 1 250x250 klasa 1 - 1 000 szt.;
2. Nalepka ostrzegawcza Nr 1.4 250x250 klasa 1, Podklasa 1.4 - 500 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nalepek ADR w niżej wymienionych ilościach:
1. Nalepki ADR - Materiały ciekłe zapalne (klasa 3) - 100 szt.,
2. Nalepki ADR - Materiał szkodliwy dla środkowiska (ryba i drzewo) - 100 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 04-470
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 815 338
Fax 261 815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E mail e.kalwasinska@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r, poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego tj.: 1. oświadczenie, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. oświadczenie, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, (w zakresie zadań 1- 4); 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; (w zakresie zadań 1- 4); 3) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; (w zakresie zadań 1- 4); 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, (w zakresie zadań 1- 4); 5) zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy, (w zakresie zadań 1- 3); 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Spec www www.2rblog.wp.mil.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 5
Data skl 06/07/2016
Godz skl 08:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, Kancelaria jawna, budynek nr 3, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Dok podm zag 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)