Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych

Data publikacji 2016-06-27
Data zakończenia 2016-07-06 08:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Tablice,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105779 / 2016
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301995005, 301950002, 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych w niżej wymienionych ilościach:
Zadanie nr 1 - Pudełka do lornetki - 500 szt.,
Zadanie nr 2 - Potykacz - stojak reklamowy - 22 szt.,
Zadanie nr 3 - Nalepka ostrzegawcza Nr 1 250x250 klasa 1- 1 000 szt.,
Nalepka ostrzegawcza Nr 1.4 250x250 klasa 1, Podklasa 1.4 - 500 szt.,
Zadanie nr 4 - Nalepki ADR - Materiały ciekłe zapalne (klasa 3) - 100 szt.,
Nalepki ADR - Materiały szkodliwy dla środowiska (ryba i drzewo) - 100 szt

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pudełek do lornetki w ilości - 500 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa Potykaczy - stojaków reklamowych w ilości 22 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nalepek ostrzegawczych w niżej wymienionych ilościach:
1. Nalepka ostrzegawcza Nr 1 250x250 klasa 1 - 1 000 szt.;
2. Nalepka ostrzegawcza Nr 1.4 250x250 klasa 1, Podklasa 1.4 - 500 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa nalepek ADR w niżej wymienionych ilościach:
1. Nalepki ADR - Materiały ciekłe zapalne (klasa 3) - 100 szt.,
2. Nalepki ADR - Materiał szkodliwy dla środkowiska (ryba i drzewo) - 100 szt.
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie wynikającym z oferty najkorzystniejszej, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie
Ulica ul. Marsa 110
Nr domu 110
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-470
Województwo mazowieckie
Tel 261 815 338
Fax 261 815 093
Internet www.2rblog.wp.mil.pl
Regon 14266590400000
E-mail e.kalwasinska@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa - podsektor rządowy
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r, poz. 907 z późn. zm.), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego tj.: 1. oświadczenie, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1. oświadczenie, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego, (w zakresie zadań 1- 4); 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; (w zakresie zadań 1- 4); 3) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami; (w zakresie zadań 1- 4); 4) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, (w zakresie zadań 1- 4); 5) zmiana określonego producenta, typu i modeli u przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy, (w zakresie zadań 1- 3); 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.2rblog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, budynek nr 1, pokój nr 5
Data składania wniosków 06/07/2016
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04 - 470 Warszawa, Kancelaria jawna, budynek nr 3, pokój nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Dokument podmiotów Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)