Realizacja i dostawa materiałów reklamowych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2017

Data publikacji 2017-03-29
Data zakończenia 2017-03-11 12:30:00
Instytucja Urząd Miasta Kołobrzeg
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 54016 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Realizacja i dostawa materiałów reklamowych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2017:
1. Kubek ceramiczny.
2. Filiżanka porcelanowa.
3. Smycz reklamowa.
4. Metalowy, cienki długopis.
5. Magnes na lodówkę.
6. Metalowy brelok do kluczy.
7. Brelok - Lubię To.
8. Kubek podróżny.
9. Power bank 10000 mAh.
10. Okulary przeciwsłoneczne.
11. Plecaczki.
12. Bidon.
13. Parasol.
14. Zestaw piśmienniczy.
15. Maskotka reklamowa piesek - portmonetka.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Urząd Miasta Kołobrzeg
Ulica ul. Ratuszowa
Nr domu 13
Miejscowość Kołobrzeg
Kod Pocztowy 78100
Panstwo Polska
Województwo zachodniopomorskie
Tel 943 551 580
Fax (094) 352 37 69
Email przetargi@um.kolobrzeg.pl
Adres strony url www.kolobrzeg.pl
Regon 52385000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1398
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1398
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w Rozdzaile II SIWZ.
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 Sekretariat pokój 104 78-100 Kołobrzeg
Numer referencyjny BZ.271.2.5.2017.II
Rodz zam D
Okres2c 22/05/2017
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykonawca przedłoży: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej dwóch dostaw polegających na realizacji i dostawie materiałów reklamowych itp. o wartości 15.000,00 zł minimum każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego Załącznika oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 dostaw.Wykaz stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej i finansowej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 2 Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw, dotyczący spełnienia warunku dotyczącego zdolności zawodowej z Rozdziału VI, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza Oferty – zał. Nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2)Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 3)Dowód wniesienia wadium. 4)Integralną część oferty stanowić będzie 15 produktów /dostarczonych próbek, po jednej próbce dla każdego przedmiotu zamówienia. Próbki muszą być oznaczone tak aby zapewniały identyfikację z formularzem cenowym. Próbki należy umieścić w jednej kopercie lub opakowaniu z ofertą. Załączone próbki będą stanowić podstawę oceny ofert w oparciu o kryterium 2 wyboru oferty. Dostarczone próbki należy oznakować logiem, ponieważ Zmawiający będzie m.in. weryfikował ich ww. element w ramach kryterium nr 2. Zamawiający dopuszcza znakowanie próbek dowolnym logo z zachowaniem sposobu znakowania. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji III.4). 3. Wykonawca przedstawia dokumenty wymienione w sekcji III. 4) dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.). 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na stronie internetowej www.kolobrzeg.pl ( BIP – zakładka Gospodarka), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24. ust. 1 pkt 23, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 1.900,00 zł (słownie zł: tysiąc dziewięćset złotych 00/100).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena brutto
Kryt 0p 50
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 11/03/2017
Godzina składania wniosków 12:30
IV 4 4 jezyki Ofertę należy złożyć w języku polskim.
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.04.2017r. o godzinie 13:00 na sali konferencyjnej w Urzędzie Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)