Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie oraz Szkoły Podstawowej w Złockiem w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych

Data publikacji 2012-11-28
Data zakończenia 2012-12-06 11:50:00
Instytucja Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
Miejscowość Muszyna
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 477718 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 391621006, 391622007, 391621109, 302000001, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie oraz Szkoły Podstawowej w Złockiem w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych

2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.20.00-5 - pomoce naukowe
39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne
39.16.22.00-7 - pomoce i artykuły szkoleniowe
39.16.21.10-9 - sprzęt dydaktyczny
30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe
39.10.00.00-3 - meble

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
A.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do
placówek oświatowych na ternie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, tj.:
- Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie
- Szkoły Podstawowej w Złockiem
B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy dla poszczególnych placówek, przedstawiają załączone Formularze cenowe - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ
C.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tj. dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadającym przedstawionym wzorom.
D.Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia do poszczególnych placówek oświatowych, złożenie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki oraz montaż dostarczonych mebli i urządzeń, ponosi Wykonawca.
E.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich przedmiotów zamówienia, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu trwałej naklejki zawierającej elementy określone w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

F.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na następujące zadania:

ZADANIE NR 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Muszynie

ZADANIE NR 2 - Szkoła Podstawowa w Złockiem

G.Zamawiający oświadcza, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ, jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Opis

A.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do
placówek oświatowych na ternie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, tj.:
- Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie
B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy dla poszczególnych placówek, przedstawiają załączone Formularze cenowe - Załącznik nr 5 do SIWZ
C.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tj. dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadającym przedstawionym wzorom.
D.Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia do poszczególnych placówek oświatowych, złożenie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki oraz montaż dostarczonych mebli i urządzeń, ponosi Wykonawca.
E.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich przedmiotów zamówienia, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu trwałej naklejki zawierającej elementy określone w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.A.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do
placówek oświatowych na ternie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, tj.:
- Szkoły Podstawowej w Złockiem
B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy dla poszczególnych placówek, przedstawiają załączone Formularze cenowe Załącznik nr 6 do SIWZ
C.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tj. dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadającym przedstawionym wzorom.
D.Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia do poszczególnych placówek oświatowych, złożenie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki oraz montaż dostarczonych mebli i urządzeń, ponosi Wykonawca.
E.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich przedmiotów zamówienia, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu trwałej naklejki zawierającej elementy określone w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
Ulica Rynek 14
Nr domu 14
Miejscowość Muszyna
Kod Pocztowy 33-370
Województwo małopolskie
Tel 18 471 81 91
Fax 18 471 81 91
Regon 12088704200000
E-mail edukacja@muszyna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: jednostka organizaycjna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
Rodzaj zam inny jednostka organizaycjna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Potencjał Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Inne dokumenty: 2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 3) - 5) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. a SIWZ). 4.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2 SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio. 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 i 5 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 7.Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817). 11.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1)wypełnionego druku oferty, 2)wypełnionego formularza cenowego na zadanie nr 1 i nr 2 3)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 4)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Obowiązujące zasady! 1)Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 2)Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego 2) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia, 3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. c) zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu usług, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (osobach zdolnych do wykonania zamówienia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania. 3.Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. : zmiana konta, siedziby firmy, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 5.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.muszyna.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul.Rynek 31. 33-370 Muszyna
Data składania wniosków 06/12/2012
Godzina składania wniosków 11:50
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul.Rynek 31. 33-370 Muszyna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. DODATKOWE INFORMACJE: 1. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 2. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)