1.Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie oraz Szkoły Podstawowej w Złockiem w ramach projektu Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic, w jakości usług edukacyjnych
2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
39.16.20.00-5 - pomoce naukowe
39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne
39.16.22.00-7 - pomoce i artykuły szkoleniowe
39.16.21.10-9 - sprzęt dydaktyczny
30.20.00.00-1 - urządzenia komputerowe
39.10.00.00-3 - meble
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
A.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do
placówek oświatowych na ternie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, tj.:
- Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie
- Szkoły Podstawowej w Złockiem
B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy dla poszczególnych placówek, przedstawiają załączone Formularze cenowe - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz Załącznik nr 6 do SIWZ
C.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tj. dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadającym przedstawionym wzorom.
D.Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia do poszczególnych placówek oświatowych, złożenie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki oraz montaż dostarczonych mebli i urządzeń, ponosi Wykonawca.
E.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich przedmiotów zamówienia, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu trwałej naklejki zawierającej elementy określone w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
F.Dopuszcza się składanie ofert częściowych na następujące zadania:
ZADANIE NR 1 - Szkoła Podstawowa Nr 1 w Muszynie
ZADANIE NR 2 - Szkoła Podstawowa w Złockiem
G.Zamawiający oświadcza, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ, jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
OpisA.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do
placówek oświatowych na ternie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, tj.:
- Szkoły Podstawowej Nr 1 w Muszynie
B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy dla poszczególnych placówek, przedstawiają załączone Formularze cenowe - Załącznik nr 5 do SIWZ
C.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tj. dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadającym przedstawionym wzorom.
D.Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia do poszczególnych placówek oświatowych, złożenie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki oraz montaż dostarczonych mebli i urządzeń, ponosi Wykonawca.
E.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich przedmiotów zamówienia, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu trwałej naklejki zawierającej elementy określone w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.A.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do
placówek oświatowych na ternie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, tj.:
- Szkoły Podstawowej w Złockiem
B.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostawy dla poszczególnych placówek, przedstawiają załączone Formularze cenowe Załącznik nr 6 do SIWZ
C.Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, tj. dostawę pomocy dydaktycznych odpowiadającym przedstawionym wzorom.
D.Wszelkie koszty związane z dostawą, tj. koszty transportu, dostarczenia do poszczególnych placówek oświatowych, złożenie w miejscu wskazanym przez Dyrektora placówki oraz montaż dostarczonych mebli i urządzeń, ponosi Wykonawca.
E.Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia wszystkich przedmiotów zamówienia, poprzez umieszczenie w widocznym miejscu trwałej naklejki zawierającej elementy określone w Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
|
Ulica |
Rynek 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Muszyna
|
Kod Pocztowy |
33-370
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
18 471 81 91
|
Fax |
18 471 81 91
|
Regon |
12088704200000
|
E-mail |
edukacja@muszyna.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: jednostka organizaycjna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
|
Rodzaj zam inny |
jednostka organizaycjna Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
7
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia lub dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Inne dokumenty:
2.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 3) - 5) SIWZ składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że :
a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla dokumentu wskazanego w ust. 2 lit. a SIWZ).
4.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. b SIWZ, a także określonych w Rozdziale 4 ust. 1 pkt 1) lit. c SIWZ - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 2 SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz
w przypadku podmiotów, o których mowa w ust. 4 i 5 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
7.Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8.Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie, komputerze lub odręcznie w sposób zapewniający czytelność tekstu.
9.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
10.W zakresie nie uregulowanym niniejszą SIWZ mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817).
11.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty:
1)wypełnionego druku oferty,
2)wypełnionego formularza cenowego na zadanie nr 1 i nr 2
3)pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika
4)pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Obowiązujące zasady!
1)Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
2)Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
Jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu zleceniodawcy czy wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego
2) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w przedmiocie zamówienia,
3) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
b) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.
c) zamawiający może dopuścić zlecenie podwykonawcom zakresu usług, których Wykonawca nie zamierzał (nie wykazał w ofercie) wykonywać przy udziale podwykonawców. Zamawiający dopuszcza również zmianę podwykonawców w trakcie realizacji umowy. W przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (osobach zdolnych do wykonania zamówienia) w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia minimalne warunki podane w SIWZ dla przeprowadzonego postępowania.
3.Forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania nie wpłynęła by na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. : zmiana konta, siedziby firmy, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
5.Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kod kryterium |
A
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Adres strony internetowej siwz |
www.muszyna.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul.Rynek 31. 33-370 Muszyna
|
Data składania wniosków |
06/12/2012
|
Godzina składania wniosków |
11:50
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, ul.Rynek 31. 33-370 Muszyna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DODATKOWE INFORMACJE: 1. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 2. Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|