1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: zestawów komputerowych, drukarek laserowych, skanera wraz z oprogramowaniem. Zamówienie składa się z 3 części.
Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ.
Część Nr 2 - Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 sztuk.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek w ilości 6 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
Lp. Typ urządzenia (Specyfikacja techniczna – Załącznik Nr 2) Ilość
1 Drukarka typ 1 2
2 Drukarka typ 2 1
3 Drukarka typ 3 2
4 Drukarka typ 4 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Część Nr 3 – Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk.
30213300-8 Komputer biurkowy
Dodatkowy kod:
30231310-3 Wyświetlacze płaskie
30237460-1 Klawiatury komputerowe
30237410-6 Myszka komputerowa
48620000-0 Systemy operacyjne
Część Nr 2 - Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 sztuk.
Główny kod:
30232110-8 Drukarki laserowe
Część Nr 3 - Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Główny kod:
30216110-0 Skanery komputerowe
30216110-0 Podajnik dokumentów do skanera
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta – Załącznik Nr 7 - Nr 9 do SIWZ).
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane
z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne:. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 3 – dla odpowiednich części).
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny
i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089).
8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
• Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
• Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
• Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania – (odpowiednio Załącznik Nr 4, Nr 5, Nr 6 do SIWZ).
12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 4 do Nr 6 – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
16. Zamówienie jest udzielane w częściach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 3.
Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy.
22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
23. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobligowany do wprowadzenia dodatkowego opisu pod katem art. 29 ust.5 ustawy Pzp.
24. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp.
25. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
26. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp.
27. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
28. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
29. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
30. Miejsce realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków
|
GuidZP400 |
a6030d9a-8765-434f-acab-624c6fad65af
|
Biuletyn |
520128-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
|
Regon |
15139907700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pułaskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Myszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
343 159 100
|
Zamawiajacy fax |
343 159 160
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiatmyszkowski.pl
|
Adres strony url |
http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, Biuro Podawcze na Sali Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa: zestawów komputerowych, drukarek laserowych, skanera wraz z oprogramowaniem - 3 części.
|
Numer referencyjny |
OR-I.272.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego: zestawów komputerowych, drukarek laserowych, skanera wraz z oprogramowaniem. Zamówienie składa się z 3 części.
Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ.
Część Nr 2 - Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 sztuk.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek w ilości 6 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
Lp. Typ urządzenia (Specyfikacja techniczna – Załącznik Nr 2) Ilość
1 Drukarka typ 1 2
2 Drukarka typ 2 1
3 Drukarka typ 3 2
4 Drukarka typ 4 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 2 do SIWZ.
Część Nr 3 – Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 3 do SIWZ.
2. Rodzaj zamówienia: dostawa
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk.
30213300-8 Komputer biurkowy
Dodatkowy kod:
30231310-3 Wyświetlacze płaskie
30237460-1 Klawiatury komputerowe
30237410-6 Myszka komputerowa
48620000-0 Systemy operacyjne
Część Nr 2 - Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 sztuk.
Główny kod:
30232110-8 Drukarki laserowe
Część Nr 3 - Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Główny kod:
30216110-0 Skanery komputerowe
30216110-0 Podajnik dokumentów do skanera
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta – Załącznik Nr 7 - Nr 9 do SIWZ).
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane
z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne:. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 3 – dla odpowiednich części).
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny
i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089).
8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
• Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
• Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
• Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania – (odpowiednio Załącznik Nr 4, Nr 5, Nr 6 do SIWZ).
12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 4 do Nr 6 – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
16. Zamówienie jest udzielane w częściach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 3.
Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy.
22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
23. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobligowany do wprowadzenia dodatkowego opisu pod katem art. 29 ust.5 ustawy Pzp.
24. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp.
25. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
26. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp.
27. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
28. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
29. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
30. Miejsce realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp.
UWAGA (dotyczy dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia):
W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa w pkt 7.4.1 pkt 1) powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2) W odniesieniu do podmiotów na zasoby których Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków w postępowaniu, Wykonawca przedkłada spośród dokumentów wymienionych w §5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) – dokumenty tych podmiotów w zakresie jakim składa je Wykonawca, tj.: dokumenty wymienione w ust. 7.4.1 pkt 1) niniejszego Rozdziału SIWZ.
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada następujące dokumenty:
1) Zamiast dokumentu określonego w pkt. 7.4.1 ppkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej w pkt 2.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określał szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
7.4.3.1 W zakresie Części Nr 1- Dostawa zestawów komputerowych
1) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie
z normami ISO 9001 lub dokument równoważny (jednostka centralna, monitor).
2) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie
z normami ISO 14001 lub dokument równoważny (jednostka centralna, monitor).
3) Deklaracja zgodności CE (jednostka centralna, monitor).
4) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie
z wymaganiami normy ISO 9001 lub dokument równoważny (jednostka centralna, monitor).
5) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie
z normami Energy Star lub równoważny (jednostka centralna, monitor).
7.4.3.2 W zakresie Części Nr 2- Dostawa drukarek laserowych
1) Deklaracja zgodności CE.
2) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie
z wymaganiami normy ISO 9001 lub dokument równoważny.
7.4.3.3 W zakresie Części Nr 3- Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem
1) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie
z normami ISO 9001 lub dokument równoważny.
2) Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie
z normami ISO 14001 lub dokument równoważny.
3) Deklaracja zgodności CE.
4) Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie
z wymaganiami normy ISO 9001 lub dokument równoważny
UWAGA: Wyżej wymienione dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz
z tłumaczeniem na język polski.
Zamiast Certyfikatów potwierdzających stosowanie norm serii ISO 9001 lub ISO 14001,
o których mowa powyżej – Wykonawca może złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez producenta sprzętu lub autoryzowanego partnera serwisowego równoważnych środków zapewnienia jakości lub stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.
W przypadku, gdy oferent nie dostarczy wymaganych dokumentów określonych
w Części Nr 1 i/lub w Części Nr 2 i/lub w Części Nr 3 zostanie wezwany do ich uzupełnienia - (w zależności od części, na którą będzie złożona oferta)
UWAGA:
1. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.4. SIWZ – (odpowiednio dla danej części zamówienia) – składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w terminie wyznaczonym w wezwaniu – dokumenty i oświadczenia muszą być aktualne na dzień ich złożenia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
7.3 Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą.
7.3.1 W zakresie Części Nr 1- Dostawa zestawów komputerowych
1) W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają
u Zamawiającego - wymagane jest oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku (oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą).
2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta – Wzór oświadczenia Załącznik Nr 12 do SIWZ.
7.3.2 W zakresie Części Nr 2- Dostawa drukarek laserowych
1) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
- Wzór oświadczenia Załącznik Nr 12 do SIWZ.
7.3.3 W zakresie Części Nr 3- Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem
1) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta Wzór oświadczenia Załącznik Nr 12 do SIWZ.
W przypadku, gdy oferent nie dostarczy wymaganych dokumentów określonych
w zakresie Części 1 i/lub w Części 2 i/lub w Części 3 oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. (Oświadczenia ww. punktach nie podlegają uzupełnieniu) - (w zależności od części, na którą będzie złożona oferta).
7.4 Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w odniesieniu do danej części, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art.25 ust.1 ustawy Pzp, tj.:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – część Nr1 wg załącznika Nr 7 do SIWZ i/lub wypełniony i podpisany formularz ofertowy – część Nr 2 wg załącznika Nr 8 do SIWZ i/lub wypełniony i podpisany formularz ofertowy – część Nr 3 wg załącznika Nr 9 do SIWZ.
2. Oświadczenia (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) – załącznik Nr 10 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) Działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy,
b) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT,
3) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla Części Nr 1:
Wyniesie: minimalnie 21 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Część Nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych w ilości 20 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 1 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta – Załącznik Nr 7 - Nr 9 do SIWZ).
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane
z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne:. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 3 – dla odpowiednich części).
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny
i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089).
8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
• Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
• Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
• Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania – (odpowiednio Załącznik Nr 4, Nr 5, Nr 6 do SIWZ).
12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 4 do Nr 6 – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
16. Zamówienie jest udzielane w częściach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 3.
Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy.
22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
23. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobligowany do wprowadzenia dodatkowego opisu pod katem art. 29 ust.5 ustawy Pzp.
24. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp.
25. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
26. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp.
27. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
28. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
29. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
30. Miejsce realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa drukarek laserowych w ilości 6 sztuk.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla Części Nr 2:
Wyniesie: minimalnie 21 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek w ilości 6 sztuk, zwanych dalej sprzętem, na rzecz Starostwa Powiatowego w Myszkowie oraz zapewnienie usług gwarancyjnych sprzętu.
Lp. Typ urządzenia (Specyfikacja techniczna – Załącznik Nr 2) Ilość
1 Drukarka typ 1 2
2 Drukarka typ 2 1
3 Drukarka typ 3 2
4 Drukarka typ 4 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta – Załącznik Nr 7 - Nr 9 do SIWZ).
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane
z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne:. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 3 – dla odpowiednich części).
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny
i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089).
8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
• Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
• Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
• Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania – (odpowiednio Załącznik Nr 4, Nr 5, Nr 6 do SIWZ).
12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 4 do Nr 6 – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
16. Zamówienie jest udzielane w częściach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 3.
Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy.
22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
23. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobligowany do wprowadzenia dodatkowego opisu pod katem art. 29 ust.5 ustawy Pzp.
24. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp.
25. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
26. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp.
27. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
28. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
29. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
30. Miejsce realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia dla Części Nr 3:
Wyniesie: minimalnie 21 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert (pkt 15 SIWZ).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera wraz z oprogramowaniem w ilości 1 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych
i funkcjonalnych zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik Nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy podania w formularzu ofertowym dla każdej części zamówienia, pełnych nazw oferowanego sprzętu (producent, typ, model) wraz z jego faktycznymi parametrami technicznymi w taki sposób, by Zamawiający był w stanie stwierdzić czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone
w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta – Załącznik Nr 7 - Nr 9 do SIWZ).
5. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane
z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują zamawiane produkty oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne:. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ, opisane w wymaganiach minimalnych parametrów technicznych (Załączniki od Nr 1 do Nr 3 – dla odpowiednich części).
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania „równoważne” co do przedmiotu zamówienia wskazanego w SIWZ przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów (np. specyfikacji technicznych zawierających nazwę części, zestawienia parametrów, cech i funkcjonalności proponowanego sprzętu równoważnego i oprogramowania), iż oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny
i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155, poz. 1089).
8. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
• Pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np. oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
• Nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 90, poz. 631 ze zmianami)
• Pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
9. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii pod wskazanym numerem telefonu, faksu lub adresem e-mail od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy urzędu wskazanych w Rozdziale 1 SIWZ.
10. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu, załadunek i rozładunek oraz wszelkich i innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny.
11. Dostawa sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Myszkowie zostanie potwierdzona pisemnie protokołem zdawczo-odbiorczym ilościowym, a następnie jakościowym wg zasad określonych w §4 projektu umowy w zakresie odpowiednich części postępowania – (odpowiednio Załącznik Nr 4, Nr 5, Nr 6 do SIWZ).
12. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa i deklarację zgodności.
13. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi i dane techniczne w języku polskim.
15. Warunki realizacji zamówienia określają również projekty umów stanowiące - Załączniki do SIWZ od Nr 4 do Nr 6 – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
16. Zamówienie jest udzielane w częściach.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części: 3.
Oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: jednej, kilku lub wszystkich części. Przy czym na daną część zamówienia można złożyć tylko jedną ofertę.
17. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 2 ustawy.
19. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, wobec czego Zamawiający nie określa warunków, o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp.
21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej wobec czego Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 36 ust.2 pkt 7 ustawy.
22. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia dotyczących aspektów gospodarczych, środowiskowych, społecznych, związanych z innowacyjnością lub zatrudnieniem, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp.
23. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie jest zobligowany do wprowadzenia dodatkowego opisu pod katem art. 29 ust.5 ustawy Pzp.
24. Zamawiający nie określa wymogu lub możliwości złożenia ofert w niniejszym postępowaniu w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, o którym mowa w art.10a ust.2 ustawy Pzp.
25. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłym Wykonawcą zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
26. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia, wobec czego Zamawiający nie dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art.36a ust.2 ustawy Pzp.
27. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
28. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
29. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą).
30. Miejsce realizacji zamówienia:
Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42- 300 Myszków
|
| |