GuidZP400 |
246a19a6-014e-45ef-9e4d-fa9dcd1212a6
|
Biuletyn |
533058-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze
|
Regon |
65414400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 538 160,
|
Zamawiajacy fax |
757 538 163
|
Zamawiajacy email |
irena.belzowska@filharmonia.jgora.pl,
|
Adres strony url |
www.filharmonia.jgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Osi Priorytetowej 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne Działania 2.1 E-usługi publiczne – Poddziałanie 2.1.3 E-usługi publiczne – ZIT AJ.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.biuletyn.abip.pl/fdjg/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż urządzeń systemu plakatu elektronicznego w ramach zadania pn. Rozwój e-kultury i e-usług publicznych poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz systemu do prezentowania treści na wyświetlaczach wielkoformatowych typu Public Display – system digital signage w Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze - nr RPDS.02.01.03-02-0002/16-00.
|
Numer referencyjny |
ZP/DT/3/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I – Dostawa i montaż systemu wyświetlaczy wielkoformatowych. Dostawca przeprowadzi szkolenia dla 5 pracowników zamawiającego. Szkolenie będzie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego na zainstalowanych i zamontowanych urządzeniach plakatu elektronicznego. Szkolenia składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Każda z części będzie trwała co najmniej 3 godziny. Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone w taki sposób, aby po jego zakończeniu każdy z pracowników przechodzących szkolenie był w stanie samodzielnie obsługiwać system w pełnym zakresie jego funkcjonalności tj. np.: wyświetlania treści, zarządzania mediaplanem itp.
Część II – Dostawa i montaż infokiosku oraz czytników biletów.
Część III – Dostawa i montaż zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych, aparatu fotograficznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składając ofertę na część I wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej dwie dostawy wyświetlaczy wielkoformatowych każda o wartości minimum 150 000 złotych brutto.
Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie w przypadku kiedy wykonawca składa ofertę na części II i lub części III.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
d) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) – dotyczy Części nr I zamówienia;
e) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego o których mowa w pkt. 5.3 lit a-c.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Opis oferowanych urządzeń (Załącznik 8a, 8b, 8c)
Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy karty katalogowe lub inne dokumenty z których będą wynikały parametry oferowanych urządzeń.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
6.1 Wykonawca składający ofertę na Część I jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości
5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający nie wymaga wadium od Wykonawców składających ofertę na Część II i III.
6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359).
6.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego nr 35 1540 1199 2036 8064 5050 0001
Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę gwarancji,
c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia",
d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich .
6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
6.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia,
w którym upływa termin składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac;
W przypadku wydłużenia procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu „Przygotowanie infrastruktury technicznej pod instalację systemu plakatu elektronicznego w przestrzeni publicznej miasta Jeleniej Góry oraz w budynku Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze” znak postępowania ZP/DT/3/2017” lub jego opóźnienia w realizacji powierzonego mu zadania Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji powyższej umowy ponieważ wyświetlacze mogą być zamontowane i uruchomione w momencie kiedy będzie gotowa sieć teleinformatyczna i zasilająca oraz fundamenty, które to prace mają zostać wykonana przez wykonawcę wyłonionego w postępowaniu o sygn. ZP/DT/3/2017. W opisanej powyżej sytuacji zmianie może ulec termin wykonania zamówienia natomiast zmianie nie ulega wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana musi zostać dokonana w formie pisemnej, inicjatorem zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
|
IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż systemu wyświetlaczy wielkoformatowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
90
|
Zalacznik krotki opis |
1. Wyświetlacz wielkoformatowy typu A – 3 komplety.
2 Wyświetlacz wielkoformatowy typu B – 2 komplety.
3 Wyświetlacz wielkoformatowy typu C – 4 komplety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż infokiosku oraz czytników biletów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Infokiosk z funkcją biletomatu – 1 sztuka
2. Czytniki biletów – 1 komplet składający się z 4 sztuki czytników wraz ze stacją ładowania baterii umożliwiającą jednoczesne ładowanie czterech czytników
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych, aparatu fotograficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestawy komputerowe – 2 komplety
2. Urządzenia mobilne – 2 komplety
3. Aparat fotograficzny wraz z obiektywami – 1 komplet składający się z korpusu aparatu cyfrowego oraz dwóch obiektywów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |