Dostawa i montaż urządzeń systemu plakatu elektronicznego w ramach zadania pn. Rozwój e-kultury i e-usług publicznych poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz systemu do prezentowania treści na wyświetlaczach wielkoformatowych typu Public Display – system digital signage w Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze - nr RPDS.02.01.03-02-0002/16-00.

Data publikacji 2017-06-14
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533058-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302313103, 302311008, 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I – Dostawa i montaż systemu wyświetlaczy wielkoformatowych. Dostawca przeprowadzi szkolenia dla 5 pracowników zamawiającego. Szkolenie będzie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego na zainstalowanych i zamontowanych urządzeniach plakatu elektronicznego. Szkolenia składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Każda z części będzie trwała co najmniej 3 godziny. Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone w taki sposób, aby po jego zakończeniu każdy z pracowników przechodzących szkolenie był w stanie samodzielnie obsługiwać system w pełnym zakresie jego funkcjonalności tj. np.: wyświetlania treści, zarządzania mediaplanem itp.
Część II – Dostawa i montaż infokiosku oraz czytników biletów.
Część III – Dostawa i montaż zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych, aparatu fotograficznego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 246a19a6-014e-45ef-9e4d-fa9dcd1212a6
Biuletyn 533058-N-2017
Zamawiajacy nazwa Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze
Regon 65414400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 538 160,
Zamawiajacy fax 757 538 163
Zamawiajacy email irena.belzowska@filharmonia.jgora.pl,
Adres strony url www.filharmonia.jgora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 Osi Priorytetowej 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne Działania 2.1 E-usługi publiczne – Poddziałanie 2.1.3 E-usługi publiczne – ZIT AJ.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.biuletyn.abip.pl/fdjg/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż urządzeń systemu plakatu elektronicznego w ramach zadania pn. Rozwój e-kultury i e-usług publicznych poprzez zakup i wdrożenie nowoczesnej aplikacji mobilnej oraz systemu do prezentowania treści na wyświetlaczach wielkoformatowych typu Public Display – system digital signage w Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze - nr RPDS.02.01.03-02-0002/16-00.
Numer referencyjny ZP/DT/3/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Część I – Dostawa i montaż systemu wyświetlaczy wielkoformatowych. Dostawca przeprowadzi szkolenia dla 5 pracowników zamawiającego. Szkolenie będzie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego na zainstalowanych i zamontowanych urządzeniach plakatu elektronicznego. Szkolenia składać się będzie z części teoretycznej i praktycznej. Każda z części będzie trwała co najmniej 3 godziny. Szkolenie ma być zorganizowane i przeprowadzone w taki sposób, aby po jego zakończeniu każdy z pracowników przechodzących szkolenie był w stanie samodzielnie obsługiwać system w pełnym zakresie jego funkcjonalności tj. np.: wyświetlania treści, zarządzania mediaplanem itp. Część II – Dostawa i montaż infokiosku oraz czytników biletów. Część III – Dostawa i montaż zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych, aparatu fotograficznego.
Cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składając ofertę na część I wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie co najmniej dwie dostawy wyświetlaczy wielkoformatowych każda o wartości minimum 150 000 złotych brutto. Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie w przypadku kiedy wykonawca składa ofertę na części II i lub części III.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu d) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) – dotyczy Części nr I zamówienia; e) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego o których mowa w pkt. 5.3 lit a-c.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Opis oferowanych urządzeń (Załącznik 8a, 8b, 8c) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy karty katalogowe lub inne dokumenty z których będą wynikały parametry oferowanych urządzeń.
Czy wadium 1
Wadium 6.1 Wykonawca składający ofertę na Część I jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Zamawiający nie wymaga wadium od Wykonawców składających ofertę na Część II i III. 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 6.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego nr 35 1540 1199 2036 8064 5050 0001 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.7 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto, z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac; W przypadku wydłużenia procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu „Przygotowanie infrastruktury technicznej pod instalację systemu plakatu elektronicznego w przestrzeni publicznej miasta Jeleniej Góry oraz w budynku Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze” znak postępowania ZP/DT/3/2017” lub jego opóźnienia w realizacji powierzonego mu zadania Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji powyższej umowy ponieważ wyświetlacze mogą być zamontowane i uruchomione w momencie kiedy będzie gotowa sieć teleinformatyczna i zasilająca oraz fundamenty, które to prace mają zostać wykonana przez wykonawcę wyłonionego w postępowaniu o sygn. ZP/DT/3/2017. W opisanej powyżej sytuacji zmianie może ulec termin wykonania zamówienia natomiast zmianie nie ulega wynagrodzenie wykonawcy. Zmiana musi zostać dokonana w formie pisemnej, inicjatorem zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż systemu wyświetlaczy wielkoformatowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 90
Zalacznik krotki opis 1. Wyświetlacz wielkoformatowy typu A – 3 komplety. 2 Wyświetlacz wielkoformatowy typu B – 2 komplety. 3 Wyświetlacz wielkoformatowy typu C – 4 komplety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż infokiosku oraz czytników biletów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1. Infokiosk z funkcją biletomatu – 1 sztuka 2. Czytniki biletów – 1 komplet składający się z 4 sztuki czytników wraz ze stacją ładowania baterii umożliwiającą jednoczesne ładowanie czterech czytników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż zestawów komputerowych, urządzeń mobilnych, aparatu fotograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1. Zestawy komputerowe – 2 komplety 2. Urządzenia mobilne – 2 komplety 3. Aparat fotograficzny wraz z obiektywami – 1 komplet składający się z korpusu aparatu cyfrowego oraz dwóch obiektywów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)