Dostawy materiałów biurowych, etykiet samoprzylepnych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2017-07-05
Data zakończenia 2017-07-13 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540522-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301976442, 301921253, 301928009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, etykiet samoprzylepnych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, według wymienionych niżej części:
Zadanie 1 – Artykuły papiernicze
Zadanie 2 – Materiały biurowe
Zadanie 3 – Etykiety samoprzylepne
Zadanie 4 - Etykiety samoprzylepne do systemu sterylizacji Getinge T-DOC
Zadanie 5 – Materiały eksploatacyjne do drukarek.
Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49a52e9a-4fdd-46af-8982-a424fd51548b
Biuletyn 540522-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Regon 006320384
Zamawiajacy adres ulica Gen. A. E. Fieldorfa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 306 44 19,
Zamawiajacy fax 71 306 48 67
Zamawiajacy email zp@szpital-marciniak.wroclaw.pl,
Adres strony url http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów biurowych, etykiet samoprzylepnych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Numer referencyjny EZ/347/007/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów biurowych, etykiet samoprzylepnych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, według wymienionych niżej części: Zadanie 1 – Artykuły papiernicze Zadanie 2 – Materiały biurowe Zadanie 3 – Etykiety samoprzylepne Zadanie 4 - Etykiety samoprzylepne do systemu sterylizacji Getinge T-DOC Zadanie 5 – Materiały eksploatacyjne do drukarek. Ww. części przedmiotu zamówienia zostały wykazane i opisane w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Miejsce wykonywania ww. dostaw – siedziba Zamawiającego przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 449433,16
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga oświadczeń/dokumentów
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga oświadczeń/dokumentów
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga oświadczeń/dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie potwierdzające, że oferowany asortyment, będący przedmiotem oferty spełnia wszystkie wymogi (parametry) Zamawiającego, określone w „Formularzu cenowym”, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zgodnie ze wzorem Zamawiającego (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w „Formularzu cenowym” pozycji przedmiotu zamówienia). b) próbki (tj. min. 2 sztuki zaoferowanych etykiet) dla potwierdzenia wymaganych parametrów tj.: Wymiary etykiety 101x56mm, warstwa wierzchnia trójdzielona na segmenty o wymiarach 101x35mm, 50,5x21mm, 50,5x21mm z możliwością odklejenia każdego segmentu oddzielnie, brak wymaganego potwierdzenia parametrów lub nie dołączenie min. 2 sztuk etykiet będzie skutkować odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp – dotyczy Zadania 4; c) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta – dotyczy Zadania 4 (np. instrukcje używania, strony katalogów, ulotki, itp.) potwierdzające wyspecyfikowane w „Formularzu cenowym” parametry (za wyjątkiem parametrów na potwierdzenie których należy złożyć próbki, tj.: Wymiary etykiety 101x 56mm, warstwa wierzchnia trójdzielona na segmenty o wymiarach 101x35mm, 50,5x21mm, 50,5x21mm z możliwością odklejenia każdego segmentu oddzielnie) oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu (są to wymagania minimalne – dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu), dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA! - W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w „Formularzu cenowym”. Uwaga: W celu usprawnienia pracy nad postępowaniem Zamawiający zaleca, aby Wykonawca w piśmie przewodnim podał dokładny numer strony oferty, na której umieszczona została informacja potwierdzająca spełnianie parametrów dodatkowych. Potwierdzenie parametru powinno zostać odpowiednio zaznaczone w złożonych ww. dokumentach np. poprzez zakreślenie zakreślaczem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: a) „Ofertę Wykonawcy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ, b) wypełniony „Formularz cenowy” – zgodnie ze wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, na podstawie którego sporządzony będzie następnie załącznik nr 1 do umowy, c) oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdziale III niniejszej SIWZ, dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach m.in. CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółka Cywilna, Konsorcjum) – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem Zamawiającego), o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy: § 13 ust. 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. § 13 ust. 2. Strony zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego lub Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.); 2) zmiany konta bankowego; 3) zmiana danych kontaktowych w § 3 ust. 2 oraz danych zawartych § 4 ust. 1 umowy. § 13 ust. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie wyrobu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 1) zaprzestania wytwarzania przez producenta wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 2) wycofania starego i wprowadzenie nowego wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; 3) wygaśnięcia świadectwa rejestracji. § 13 ust. 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik wyrobu: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanych przez Wykonawcę w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co wyrób stanowiący przedmiot umowy i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu stanowiącego przedmiot umowy. § 13 ust. 5. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nadto dotyczyć sposobu konfekcjonowania wyrobu. § 13 ust. 6. W przypadku nie wykorzystania ilości wyrobów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, Zamawiający może przedłużyć czas obowiązywania umowy, o którym mowa w § 7, nie więcej jednak niż o 6 miesięcy. § 13 ust. 7. W przypadku zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiany zasad i wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy mają one wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, strony ustalają możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Ciężar udowodnienia zmiany wynagrodzenia o wskazane powyżej przypadki spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji opisanej w zdaniu pierwszym Wykonawca winien skierować do Zamawiającego pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem oraz szczegółowym wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2017-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 – Artykuły papiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 133776,54
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy artykułów papierniczych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 37 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Materiały biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192125-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23598,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy materiałów biurowych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 54 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Etykiety samoprzylepne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3648,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy etykiet samoprzylepnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 3 pozycje
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - Etykiety samoprzylepne do systemu sterylizacji Getinge T-DOC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192800-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27000,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy etykiet samoprzylepnych, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycja
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5 – Materiały eksploatacyjne do drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 261409,66
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 63 pozycje
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)