GuidZP400 |
0cd2d858-f91a-4a6c-b839-75a5022c8347
|
Biuletyn |
547247-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Jednostka Wojskowa Nr 6021
|
Regon |
146268471
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261847581,
|
Zamawiajacy fax |
261847577
|
Zamawiajacy email |
ozgst.zampub@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
www.ozgst.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ozgst.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej Nr 6021, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, bud. nr 21, od 7.30 do 15.30 pn-pt
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu estradowego, nagłośnieniowego, RTV i drobnego sprzętu kulturalno-oświatowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz instytucji będących na zaopatrzeniu.
|
Numer referencyjny |
58/2017/PN/KO/OPBMR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu estradowego, nagłośnieniowego, RTV i drobnego sprzętu kulturalno-oświatowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz instytucji będących na zaopatrzeniu.
Kod CPV – 32320000-2, 32322000-6, 38654000-6.
2.Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1.1 - do 1.7. treści SIWZ.
3.ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1 oraz 1.1. – 1.7. do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach Nr 1.1. – 1.7.
5.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletny oraz wolny od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowania, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji.
6.ZAMAWIAJĄCY wymaga, by dostarczony asortyment posiadał odpowiednio gwarancję dla wszystkich części na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, i nie dłuższy niż 36 miesiące, liczony od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia do magazynu.
7.Wszystkie urządzenia ujęte w załącznikach od 1.1.do 1.7 muszą posiadać karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi w języku polskim.
7.WYKONAWCA ponosi odpowiedzialność (ryzyko utraty, itp., powstałe w czasie załadunku, transportu i wyładunku) za przedmiot zamówienia do czasu jego przyjęcia przez Zamawiającego.
8.WYKONAWCA zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt własny do miejsc dostawy określonych poniżej.
9.Adres i miejsce dostawy:
a) dla części 1-6: magazyn sprzętu kulturalno-oświatowego Jednostki Wojskowe Nr 6021 –
ul. Dymińska 13, 01-783 Warszawa;
b) dla części 7: magazyn OPBMR, ul. Żwirki i Wigury 9/13,00-909 Warszawa.
10.Realizacja dostawy odbędzie się za pomocą środka transportu odpowiednio przygotowanego do przewozu i zabezpieczonego przed ujemnym wpływem warunków atmosferycznych, przemieszczeniem ładunku, uszkodzeniem i zawilgoceniem opakowań i innymi czynnikami wpływającymi na obniżenie jakości.
11.Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu.
|
Cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
a) dla części 1, 2, 3, 4, 5, i 6 – do 60 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez Strony;
b) dla części 7 – do 30 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy przez Strony.
|
Okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez WYKONAWCĘ - w języku polskim).
2) informację w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej. WYKONAWCA, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym WYKONAWCĄ nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (oryginał).
Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie WYKONAWCY, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania WYKONAWCY lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie wykazania spełnienia przez WYKONAWCĘ warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz brak podstaw wykluczenia należy przedłożyć:
1)aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
WYKONAWCA, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1).
WYKONAWCA, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia PODWYKONAWCY(OM), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o PODWYKONAWCY(ACH) w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1).
[Uwaga!]
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez WYKONAWCÓW, oświadczenie składa każdy z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie. (Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z WYKONAWCÓW wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia).
2)Forma składanego(nych) przez WYKONAWCĘ oświadczenia(ń):
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3 do SIWZ) należy złożyć w oryginale.
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZAMAWIAJĄCY przewiduje, zgodne z art. 144 ustawy Pzp możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY w następującym zakresie:
1)zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem Umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w Umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w Umowie nie ulegnie zwiększeniu.
Zmiana poszczególnych postanowień zawartej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2017-07-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1.2. do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 1.3. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.4. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt fotograficzny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.5. do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Spzręt telewizyjny i audiowizualny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.7 do SIWZ.
|
| |