GuidZP400 |
7d892b58-4f8f-4a6b-82cd-9ad3e3425319
|
Biuletyn |
588343-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Dąbrowskiego w Dąbrowie Tarnowskiej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Berka Joselewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dąbrowa Tarnowska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
14 642 24 31
|
Zamawiajacy email |
starosta.kda@powiatypolskie.pl
|
Adres strony url |
www.powiatdabrowski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Powiatowe Centrum Kompetencji Zawodowych w ramach 10 osi priorytetowej Wiedza i Kompetencje Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/spdabrowatarnowska,m,296920,2017.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/spdabrowatarnowska,m,296920,2017.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Powiat Dąbrowski
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Berka Joselewicza 5, 33-200 Dąbrowa Tarnowska pok. 1 (dziennik podawczy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i doposażenie pracowni szkolnych w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne w ramach projektu pn. Powiatowe Centrum Kompetencji Zawodowych
|
Numer referencyjny |
REZ.042.3.8.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry techniczne dla zamówienia określono w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca gwarantuje dostarczenie oryginalnego sprzętu, urządzeń, części oraz akcesoriów objętych gwarancją producenta. Zamówienie zostało podzielone i obejmuje 7 części:
Część I. Wyposażenie pracowni ogólnobudowlanej.
Część II. Wyposażenie pracowni projektowania.
Część III. Wyposażenie pracowni rysunku technicznego.
Część IV. Wyposażenie pracowni spawalniczej 10-cio stanowiskowej.
Część V. Wyposażenie pracowni obróbki skrawaniem konwencjonalnym.
Część VI. Zakup programu wspomagającego projektowanie do pracowni rysunku technicznego.
Część VII. Zakup wózka widłowego z napędem spalinowym wraz z osprzętem
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
666965,82
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
4
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ odpowiednio do danej części, na którą składana jest oferta,
3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu
z postępowania stanowiącego wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,
4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich dokumentów (załącznik nr 7 do SIWZ) składane w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Termin wniesienia wadium:
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.09.2017 r. do godz. 09:30.
2. Przed upływem powyższego terminu składania ofert należy wnieść wadium na poszczególne części:
a) na część I zamówienia – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych),
b) na część II zamówienia – 100,00 zł (słownie: sto złotych),
c) na część III zamówienia – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych),
d) na część IV zamówienia – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
e) na część V zamówienia – 5 400,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta złotych),
f) Na część VI zamówienia – 120,00 zł (słownie: sto dwadzieścia złotych),
g) Na część VII zamówienia – 1 800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).
Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania.
3. Wadium może być wniesione:
a) W pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym
w Dąbrowie Tarnowskiej – nr konta: 74 9462 0003 2001 0000 3737 0003
b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) Gwarancjach bankowych,
d) Gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r., poz. 978 i 1240).
Wadium złożone w innych formach niż w pieniądzu należy złożyć u Zamawiającego na dzienniku podawczym lub załączyć do oferty.
Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) – dołączona do oferty.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zarówno gwarancje jak i poręczenia (oryginał), muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego.
4. Zatrzymanie wadium:
Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 uPzp.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami.
5. Zwrot wadium:
Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 uPzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszystkie istotne postanowienia umowy, które maja wiązać strony zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Postanowienia zawarte we wzorcu umowy nie podlegają negocjacjom.
3. Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny,
2) Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|