dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej

Data publikacji 2017-12-08
Data zakończenia 2017-12-21 00:00:00
Instytucja Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613959-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej
Część I
1. Dygestorium do ogólnych prac laboratoryjnych
2. Szafa na odczynniki lotne i łatwopalne
3. Szafa na kwasy i zasady
4. Stół przyścienny
5. Stół na kółkach
6. Szafa laboratoryjna, na garderobę
7. Wanna 1
8. Wanna 2
9. Prace budowlane – rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem
Część II
Zestaw do obróbki strumieniowo-ściernej:
1. Kabina ciśnieniowa
2. Kabina inżektorowa
3. Odpylacz z separatorem
4. Prace budowlane – rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem


W zakresie przedmiotu zamówienia jest również wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Wybrany w postępowaniu wykonawca przedstawi wymagane w umowie dokumenty (§ 2 ust. 4, 6, 7, 8 i 9)
zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Wymagania co do dostaw ściśle określone w załączniku nr 1 do SIWZ ( w załączniku nr 6 opis poglądowy, należy wyłącznie uwzględnić opis robót budowlanych związanych z przyłączeniem przedmiotu dostawy). Wymagane dokumenty, jak i forma ich składania co do potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dostaw zostały określone w rozdz. X pkt 2 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (nie sugerować się w tym zakresie załącznikiem nr 5).

Jeżeli dokumentacja projektowa lub wykaz urządzeń wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.


Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f0b30a6c-a00f-4e35-ab9b-89e3d3b967dc
Biuletyn 613959-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
Regon 367011290
Zamawiajacy adres ulica Pl. Władysława Bartoszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-862
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 323 75 20
Zamawiajacy fax 58 323 75 30
Zamawiajacy email a.dlugosz@muzeum1939.pl
Adres strony url www.muzeum1939.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeum1939.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeum1939.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Plac Władysława Bartoszewskiego 1, 80-862 Gdańsk (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej
Numer referencyjny ZP.280.9.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej Część I 1. Dygestorium do ogólnych prac laboratoryjnych 2. Szafa na odczynniki lotne i łatwopalne 3. Szafa na kwasy i zasady 4. Stół przyścienny 5. Stół na kółkach 6. Szafa laboratoryjna, na garderobę 7. Wanna 1 8. Wanna 2 9. Prace budowlane – rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem Część II Zestaw do obróbki strumieniowo-ściernej: 1. Kabina ciśnieniowa 2. Kabina inżektorowa 3. Odpylacz z separatorem 4. Prace budowlane – rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem W zakresie przedmiotu zamówienia jest również wykonanie dokumentacji powykonawczej. Wybrany w postępowaniu wykonawca przedstawi wymagane w umowie dokumenty (§ 2 ust. 4, 6, 7, 8 i 9) zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Wymagania co do dostaw ściśle określone w załączniku nr 1 do SIWZ ( w załączniku nr 6 opis poglądowy, należy wyłącznie uwzględnić opis robót budowlanych związanych z przyłączeniem przedmiotu dostawy). Wymagane dokumenty, jak i forma ich składania co do potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dostaw zostały określone w rozdz. X pkt 2 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ (nie sugerować się w tym zakresie załącznikiem nr 5). Jeżeli dokumentacja projektowa lub wykaz urządzeń wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 4 do SIWZ stosowanym odpowiednio do każdej części zamówienia odrębnie.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Wymagany termin dostawy nie później, niż do 8 tygodni od podpisania umowy, przy czym termin montażu/przyłączenia do 14 dni kalendarzowych liczonych od terminu dostawy. Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ dnia 13.12.2017 r. o godz. 10.30 Jest to termin ostateczny. Z przyczyn technicznych jak i organizacyjnych nie ma i nie będzie możliwości wyznaczenia wizji w innym terminie. Proszę zainteresowanych Wykonawców o zgłaszanie chęci uczestniczenia w wizji na adres e-mail: przetargi@muzeum1939.pl nie później, niż do dnia 13.12.2017 r. do godz. 9.00 z podaniem imion, nazwisk i Wykonawcy, w celu umożliwienia Zamawiającemu zabezpieczenia wejścia osobom na teren Muzeum. Zbiórka odbędzie się w wyznaczonym powyżej dniu tj. 13.12.2017 r. o godz. 10.25 przy wejściu do budynku administracyjnego. Jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie ma na celu udzielenia na miejscu oględzin wyjaśnień i zadawania pytań do przedmiotu zamówienia. Wszelkie pytania do przedmiotu zamówienia Wykonawcy mogą składać wyłącznie w formie wskazanej w rozdziale VII SIWZ, jak i w terminach umożliwiających udzielenie odpowiedzi przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy – Pzp.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby wykonawca, wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie: Dla części I: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie z montażem mebli laboratoryjnych służących do prac konserwatorskich o minimalnej wartości 50.000 zł brutto dla każdej dostawy. Dla części II: co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie z montażem urządzeń do obróbki strumieniowo ściernej służących do prac konserwatorskich o minimalnej wartości 30.000 zł brutto dla każdej dostawy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełnią go co najmniej łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, oceni, czy wykaz i załączone dowody potwierdzają spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału wykonawca przedłoży: Dla części I i II - a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia (część I) odpowiadają wymogom technicznym określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów wymaganych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia: § 13. 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający może żądać w szczególności: 1) próbek, opisów, fotografii, planów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądania zamawiającego; 2) certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia; 3) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym; 4) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zapewnienia jakości, jeżeli zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich seriach norm europejskich; 5) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem spełnienia przez wykonawcę wymogów określonych systemów lub norm zarządzania środowiskowego, jeżeli zamawiający wskazuje środki zarządzania środowiskowego, które wykonawca będzie stosował podczas wykonywania zamówienia publicznego, odwołując się do unijnego systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub do innych norm zarządzania środowiskowego opartych na normach europejskich lub międzynarodowych opracowanych przez akredytowane jednostki. Do żądanych dokumentów zastosowanie ma zapis z rozdziału VI ust. 4 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 1) W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy; 2) W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę upoważnioną, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w paragrafie 8 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy nie później, niż do 8 tygodni od podpisania umowy, przy czym termin montażu/przyłączenia do 14 dni kalendarzowych liczonych od terminu dostawy.
Zalacznik krotki opis Część I 1. Dygestorium do ogólnych prac laboratoryjnych 2. Szafa na odczynniki lotne i łatwopalne 3. Szafa na kwasy i zasady 4. Stół przyścienny 5. Stół na kółkach 6. Szafa laboratoryjna, na garderobę 7. Wanna 1 8. Wanna 2 9. Prace budowlane – rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 5 do SIWZ i warunkami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa i montaż urządzeń do pracowni konserwacyjnej dla Muzeum II Wojny Światowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin dostawy nie później, niż do 8 tygodni od podpisania umowy, przy czym termin montażu/przyłączenia do 14 dni kalendarzowych liczonych od terminu dostawy.
Zalacznik krotki opis Część II Zestaw do obróbki strumieniowo-ściernej: 1. Kabina ciśnieniowa 2. Kabina inżektorowa 3. Odpylacz z separatorem 4. Prace budowlane – rozbudowa i dostosowanie (w tym demontaż w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej) istniejących instalacji (wentylacyjna, elektryczna i sanitarna) dla potrzeb urządzenia/wyposażenia wraz z jego kompletnym podłączeniem i montażem zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 i 5 do SIWZ i warunkami umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria pozostałe kryteria związane z przedmiotem zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)