„Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze”

Data publikacji 2017-12-21
Data zakończenia 2017-12-29 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 635139-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 32210006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części zamówienia:
1 cześć zamówienia – mięso, produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ;
2 cześć zamówienia – owoce i warzywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ.
Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zapotrzebowania żądanego asortymentu towaru złożonego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pisemnie. Wykonawca wszystkie dostawy towaru realizował będzie w miarę potrzeb od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do godz. 08:00.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff7028fa-4bb9-49f4-a9de-c4cde0d90d36
Biuletyn 635139-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 18 im. Arkadego Fiedlera w Zielonej Górze
Regon 97049750600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Francuska
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65941
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 0-68 455 77 77
Zamawiajacy fax 0-68 455 77 77
Zamawiajacy email sp18zielonagora@interia.pl
Adres strony url www.sp18.bipzielonagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szkoła Podstawowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp18.bipzielonagora.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp18.bipzielonagora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub złożyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera, sekretariat Dyrektora, ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz owoców i warzyw dla Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze”
Numer referencyjny ZP/01/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy na wszystkich części.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części zamówienia: 1 cześć zamówienia – mięso, produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ; 2 cześć zamówienia – owoce i warzywa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ. Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zapotrzebowania żądanego asortymentu towaru złożonego przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pisemnie. Wykonawca wszystkie dostawy towaru realizował będzie w miarę potrzeb od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do godz. 08:00.
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Nie określa się.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określa się.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie określa się.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy do złożonej oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: a. formularze cenowe (odpowiednie załączniki na daną część zamówienia nr 5a, 5b do SIWZ); b. pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) w zakresie wartości umowy: a) zmiany cen zawartych w ofercie tj. w zestawieniu kosztów zadania, jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany: b) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, c) gdy cena towaru wskazana w ofercie odbiega o 30% od ceny rynkowej towaru – dopuszcza się obniżenie lub podwyższenie ceny. Zmiana nie może być dokonana do połowy okresu jaki został określony na wykonanie zamówienia, d) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu, e) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego ( np. gdy obniży to koszty zakupu); 2) w zakresie terminu realizacji umowy: a. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 3) inne: a) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością (powódź, trzęsienie ziemi, pożar, itp.), w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; d) dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w granicach +/- 20 % w stosunku do wielkości poszczególnych zapotrzebowań określonych w SIWZ, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego , przy czym wartość umowy nie może przekroczyć wartości określonej w § 5 ust. 1 niniejszej umowy; e) dopuszcza się możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszenia ilości dostaw o 30% w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, f) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcę oraz nazwy Zamawiającego. 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności aneksu w formie pisemnej. Podstawą wprowadzenia zmiany jest pisemne wystąpienie Strony, która jest inicjatorem jej wprowadzenia.
IV 4 4 data 2017-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso, produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, produktów mięsnych do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ. Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i warzyw do Szkoły Podstawowej nr 18 im. Arkadego Fiedlera przy ul. Francuskiej 10 w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SIWZ. Miejsca wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 18 im. Arkadego Fiedlera ul. Francuska 10, 65-941 Zielona Góra.
  

Criterion

Kryteria Termin wymiany wadliwego lub niezgodnego ilościowo towaru (Tw)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności (Tp)
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)